پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نوسازی 4500 متر از خطوط انتقال آبرسانی در 12 شهر و روستای لارستان

۴۵۰۰ متر لوله گذاری در پروژه ی اصلاح و بازسازی شبکه ی آبرسانی و خطوط انتقال چند شهر و روستا در شهرستان لارستان اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.  سید…

۴۵۰۰ متر لوله گذاری در پروژه ی اصلاح و بازسازی شبکه ی آبرسانی و خطوط انتقال چند شهر و روستا در شهرستان لارستان اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا لارستان در گفتگو با میلاد لارستان اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه اصلاح و بازسازی بیش از ۴۵۰۰ متر از شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب مردم ۱۲ شهر و روستای لارستان، از جمله روستاهای کورده، کهن برهان، علی آباد مرکزی، شتوان، بلغان، علی آباد بیرم و حسین آباد بیرم، با استفاده از لوله های پلی اتیلن در اقطار ۶۳، ۷۵، ۹۰، ۱۱۰،۱۶۰ میلیمتر به متراژ ۲۱۰۰ متر پایان یافت و این پروژه با اتمام عملیات اجرا، در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه ی شهری نیز ۲۴۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب در شهرهای لار، جویم، دهکویه، عمادشهر و لطیفی لارستان با استفاده از لوله های پلی اتیلن در اقطار ۶۳، ۱۱۰، ۹۰، ۷۵ اجرا گردید که با بهره برداری از این پروژه ها جمعیتی برابر با ۱۵۰۰۰ نفر برابر با ۴۰۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

 مدیر امور ابفا لارستان در خصوص آثار مثبت اجرای این پروژه ها، با اشاره به بهبود فشار آب و کاهش هدر رفت گفت: با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکان از وضعیت آبرسانی نیز بوده ایم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین