جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازیکنان تیم چاه نهر از زمین خاکی و چمن مصنوعی خود را به جام رمضان رساندند

سرمربی تیم کشاورز چاه نهر با بیان اینکه در گذشته تمرینات و بازی فوتبال خود را در زمین های خاکی روستا صورت می‌دادیم اما طی سال های اخیر یک زمین…

سرمربی تیم کشاورز چاه نهر با بیان اینکه در گذشته تمرینات و بازی فوتبال خود را در زمین های خاکی روستا صورت می‌دادیم اما طی سال های اخیر یک زمین چمن مصنوعی در روستا ایجاد شده که در آن تمرین می کنیم، گفت: متاسفانه روستای ما با وجود فاصله ۱۳۵ کیلومتری از مرکز شهرستان از نعمت سالن ورزشی چند منظوره محروم است و بنظرم یکی از نیازهای اصلی روستا سالن ورزشی است.‌

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات جام رمضان لارستان امسال نیز همچون سال گذشته به شکل پرشور و هیجان برانگیز در حال برگزاری است.

در رقابتهای امسال برخلاف سال گذشته سعی شده تا تیم‌هایی از شهرها و روستاهای مختلف شرکت داده شود که به نظر رویکرد خوبی در مشارکت دادن همه مناطق با گستره لارستان بزرگ است.

یکی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام رمضان، تیم کشاورز از روستای چاه نهر از توابع بخش مرکزی لارستان با فاصله تقریبی ۱۴۰ کیلومتر تا شهر لار حضور دارد و کمتر اتفاق افتاده که تیمی از این مناطق دورافتاده در چنین سطحی شرکت کرده باشند.

در شب‌هایی که این تیم بازی دارد، جمعیت زیادی با شور و نشاط زیادی در محل سالن طوبی محل برگزاری مسابقه حضور پیدا می‌کنند.

به جهت معرفی بیشتر این تیم، خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی با بهرام بذرافکن سرمربی تیم کشاورز چاه نهر انجام داده است که در زیر می‌خوانیم:

میلاد لارستان: لطفا در ابتدا خودتان را معرفی فرمایید؟

بهرام بذرافکن اهل روستای چاه نهر و سرمربی تیم کشاورز چاه نهر هستم که در گذشته نیز خودم در این تیم بازی می کردم.

میلاد لارستان: چه مدتی این تیم شروع به فعالیت نموده است؟

تیم کشاورز چاه نهر دارای سابقه بالایی است و این تیم با قهرمانی در مسابقات روستایی عشایری جنوب فارس در مسابقات استان فارس نیز شرکت نموده و تا مرحله یک چهارم نهایی نیز صعود کرد و در بین هشت تیم حذف شد.

میلاد لارستان: چه مدت این تیم برای مسابقات جام رمضان لارستان تمرین نموده است؟

با توجه به کیفیت بالای جام رمضان سال گذشته از پارسال به فکر این بودیم که امسال در این مسابقات حتما شرکت نماییم اما با توجه به اینکه یکی از بهترین بازیکنانمان بر اثر سانحه ای مصدومیت شدیدی داشت و روحیه بازیکنانمان بالا نبود دیر تمرینات خود را آغاز نمودیم و در واقع تقریبا دو هفته مانده به مسابقات، تمرینات خود را در چمن مصنوعی روستا انجام دادیم و همچنین دو جلسه نیز در سالن لار تمرین نمودیم.

میلاد لارستان: وضعیت امکانات ورزشی در روستای شما به چه صورت است؟

ما در گذشته تمرینات و بازی فوتبال خود را در زمین های خاکی روستا صورت می‌دادیم اما طی سال های اخیر یک زمین چمن مصنوعی در روستا ایجاد شده که در آن تمرین می کنیم. متاسفانه روستای ما با وجود فاصله ۱۳۵ کیلومتری از مرکز شهرستان از نعمت سالن ورزشی چند منظوره محروم است و بنظرم یکی از نیازهای اصلی روستا سالن ورزشی است.‌

میلاد لارستان: نظر شما در مورد سطح کیفی مسابقات چیست؟

باعث افتخار ماست که در این مسابقات که در سطح بسیار بالایی برگزار می گردد شرکت میکنیم.

میلاد لارستان: چه تعداد از بازیکنان شما بومی هستند؟

تمام بازیکنان ما بازیکنان بومی شهرستان لارستان هستند و در واقع بجز دو نفر که یکی از کوره و دیگری از روستای کرمستج هستند بقیه از خود روستای چاه نهر هستند. در واقع شغل اصلی بازیکنان ما کشاورزی و کارگری است و بدلیل علاقه خود به ورزش در تیم نیز فعالیت دارند.

میلاد لارستان: نظر شما در مورد داوری مسابقات چیست؟

داوری بسیار عالی است. به هر صورت اعتراضاتی صورت می گیرد که برخی از آنها ناشی از بی تجربگی بازیکنان و عدم اطلاع از قوانین می باشد و در مجموع ما راضی هستیم.

میلاد لارستان: یکی از مواردی که در این جام توجهات را به خود جلب کرده حضور پر شور تماشاگران از روستای چاه نهر است. دلیل آن بنظر شما چیست ؟

اهالی روستای چاه نهر بسیار به ورزش علاقه‌مند هستند و حتی در بازی های روستا خانم ها هم برای دیدن بازی ها حضور پیدا می کنند. همین استقبال و تشویق خوب تماشاگران وظیفه ما را برای بازی بهتر سنگین کرده است. روستای ما دارای دو هزار نفر جمعیت است و بنظرم اگر فاصله ما کمتر بود حدود هزار و ششصد نفر از مردم روستا برای دیدن بازی ها به سالن می آمدند اما الان نیز مطمئنا بسیاری از افرادی که برای تماشا نیامده اند از طریق مجازی بازی ها را رصد می کنند. الان ما بالغ بر دو ساعت مسیر را برای حضور در مسابقات طی می کنیم.

میلاد لارستان: کلام اخر؟

از خیر مجموعه منیری که این سالن با کیفیت را احداث نموده تشکر می کنیم. از مسئولین و خیرین درخواست داریم که یک سالن چند منظوره در روستای چاه نهر ایجاد نمایند تا بتوانیم تمرینات خود و پرورش استعدادهای روستا را در آنجا صورت دهیم.‌ معتقدم اگر این سالن احداث شود می توان بازیکنانی در سطح بالا در روستا پرورش داد.

در پایان از شورا و دهیار روستا، مردم خوب چاه نهر و دست اندرکاران تشکر می کنم. ما امیدواریم تا به ورزش این روستا توسط مسئولین بیشتر رسیدگی شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین