پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران جنوب فارس در لارستان

چهارمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران جنوب فارس در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، چهارمین جلسه ستاد انتخابات به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان…

چهارمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران جنوب فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، چهارمین جلسه ستاد انتخابات به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و رییس مرکز حوزه انتخابیه و با حضور فرمانداران و بخشداران شهرستان های جنوب استان فارس و رؤسای کمیته‌های ۹ گانه این ستاد، در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: از هم اکنون نظارت برای بهبود کیفیت برگزاری انتخابات در دستور کار کمیته‌های مختلف قرار گیرد.

داریوش دهقان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند طبق قانون با تمام ظرفیت در برگزاری انتخابات هم‌افزایی کنند، گفت: تعامل و همکاری با هیأت نظارت بر انتخابات مورد تأکید است.

فرماندار لارستان ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله انتخابات انتظار می رود همه دستگاه‌های متولی با نگاه حمایتی و مشارکتی به شکل‌گیری زمینه‌های برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات کمک کنند.

دهقان با اشاره به آغاز فرایندهای انتخاباتی برای امسال افزود: برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات رویکرد اصلی ستاد انتخابات است و در این راستا بسترسازی زیرساخت های فنی و پشتیبانی، امنیتی و مخابراتی و غیره زمینه را برای برگزاری موفق انتخابات فراهم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و اعضا ستاد انتخابات نباید به هیچ وجه له یا علیه کاندیدایی صحبت کنند، چرا که اصل، برگزاری انتخابات و شرکت گسترده مردم در آن موضوعیت دارد.

به گفته فرماندار لارستان و رییس مرکز حوزه انتخابیه، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

فرماندار اوز هم در این نشست گفت: مسئله مهم امروز جامعه ما انتخابات پیش روست و باید همگان اهمیت لازم را به این حماسه بزرگ داشته باشند.

محمدی افزود: دشمنان به دنبال اختلال در انتخابات هستند و می‌خواهند به هر شکل ممکن در روند برگزاری و حضور مردم در انتخابات سنگ‌اندازی کنند و باید مواظب باشیم، همچون گذشته، نگذاریم دشمنان به اهداف خود دست یابند.

وی اظهار کرد: نقش عام ستاد انتخابات، بسترسازی بهتر برای برگزاری انتخابات بر اساس ۴ اصل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت باشد.

فرماندار اوز تاکید کرد: برای تعیین سرنوشت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات باید اقدامات لازم را پیش‌بینی و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا شور انتخاباتی حاصل شود و خیر و صلاح مردم و مملکت با این حضور گسترده و پرشور رقم بخورد.

محمدی ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم در راستای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات اظهار کرد: باید از هم اکنون تمامی زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی انتخابات پیش بینی شود.

فرماندار خنج هم برگزاری انتخابات سالم و پرشور را مهمترین رویداد امسال عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات در واقع ناامیدی دشمنان را در پی خواهد داشت.

اسفندیاری تاکید کرد: افزایش مشارکت در انتخابات باید از دغدغه‌های همه باشد، چرا که تثبیت و مشروعیت نظام را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: مردم آگاه، با بصیرت و ولایت‌مدار به اذن الله، در روز انتخابات، تمام دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و آنها را در بهت و حیرت و سردرگمی فرو می برند.

در ادامه مسلم برزگران معاون سیاسی فرمانداری شهرستان گراش هم مطالبی را بیان کردند.

همچنین بخشداران و اعضا ستاد انتخابات نیز به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران جنوب فارس در لارستان”

  1. لارستانی گفت:

    این همه جلسه. و برنامه. برای. انتخابات. در پایان سال بالاخره یک نفر. از. لار. ویا. از گراش. برای. این حوزه. انتخاب میشود اینشالله تا ۴. سال دیگر!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین