جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

امام جمعه لارستان: آمریکا در منطقه با افول سیطره خود مواجه شده و بدنبال ناآرام سازی منطقه غرب آسیا است

موسوی خرم، در خطبه های نماز جمعه لار، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای هیات دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان داشتند که در طول مدت جمهوری اسلامی بنده از همه دولت ها حمایت نمودم زیرا که قوه مجریه در وسط میدان است و همه باید برای رسیدن به اهداف به این قوه کمک نمایند. همچنین رهبری با توجه به اشراف و اطلاع از عملکرد این دولت طی دوسال فعالیت خود از دولت کنونی تمجید نمودند.

به گزارش میلادلارستان ، موسوی خرم، در خطبه های نماز جمعه لار، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای هیات دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان داشتند که در طول مدت جمهوری اسلامی بنده از همه دولت ها حمایت نمودم زیرا که قوه مجریه در وسط میدان است و همه باید برای رسیدن به اهداف به این قوه کمک نمایند. همچنین رهبری با توجه به اشراف و اطلاع از عملکرد این دولت طی دوسال فعالیت خود از دولت کنونی تمجید نمودند.

امام جمعه لارستان، ادامه داد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب برخی دولت ها فردا را فدای طبیعت امروز می کنند اما دولت کنونی این کار را صورت نداده و کارهای بزرگ و زیربنایی انجام داده که در آینده اثر خود را نشان خواهد داد. فرمایشات رهبری از دو جهت دارای اهمیت است یکی از جهت محتوا و دیگری از حیث شکلی و نحوه ورود و بررسی ایشان در خصوص موضوعات است که باید الگوی مسئولین باشد.

خطیب نماز جمعه لار، با اظهار اینکه کارهای بسیار خوبی در بخش مدیریتی صورت گرفته که یکی از آنها حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنها می باشد افزود: بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب این اتفاق از چند جهت کار مفیدی تلقی می گردد، یکی اینکه اطلاعات دسته اولی برای دولت به دست می آید و دیگر اینکه درد و دل مردم شنیده شده و بین مسئولین و مردم صمیمیت ایجاد خواهد شد. در بخش سیاست خارجی نیز تحرک دولت خوب بوده و باید سیاست ارتباط با همسایگان ادامه پیدا کند. سیاست جمهوری اسلامی همکاری با دیگران است. عضویت ایران در دو پیمان بین المللی در این مدت کوتاه یک اتفاق خوب است که نشان دهنده راغب بودن کشورهای مختلف برای همکاری با جمهوری اسلامی است. البته که دشمن از سر دشمنی سعی کرده که این اتفاقات را کوچک نشان دهد.

  موسوی خرم، با بیان اینکه مسئولین باید با مردم بصورت متواضعانه رفتار کنند، زیرا این مردم بودند که با گذشت از جان و مال خود نظام اسلامی را ایجاد نمودند و آنچه که هست متعلق به مردم می باشد، عنوان نمود: اگر مقامی به ما رسیده بخاطر مردم بوده و باید بدنبال این بود تا مشکلات مردم را بدون تاخیر حل نمود. باید کارهای بزرگی که توسط دولت صورت می گیرد به مردم گزارش داده شود تا آنها نیز از خدمات نظام جمهوری اسلامی با خبر شوند.

 یکی از این خدمات بزرگ که برخی به دنبال کمرنگ نمودن آن هستند افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی است که با وجود تحریم ها به وسیله متخصصان ایرانی ساخته شده است. البته رهبری اشاره می نمایند که متاسفانه مسائل معیشتی مردم مانند یک غبار بر روی موفقیت های دیگر سایه افکنده و باید بدنبال این بود تورم نامطلوب دو رقمی کاهش یافته و عدالت و کاهش فاصله طبقاتی بعنوان شاخص های مهم در نظر گرفته شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا در منطقه با افول سیطره خود مواجه شده و بدنبال ناآرام سازی منطقه غرب آسیا است. آمریکا در برابر ایران سه راهبرد را در دستور کار دارد. راهبر اول دیپلماسی همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران راهبرد دوم حفظ رویکرد فشار حداکثری و راهبرد سوم بازدارندگی ایران با التهاب سازی داخلی است که باید مواظب این راهبردها بود و حواس ما جمع باشد.

امام جمعه لارستان در پایان بیان کرد:  اربعین حسینی پیش روست که در این روز پیاده روی جاماندگان حسینی در این روز در شهر لار برگزار خواهد شد و از مردم دعوت می گردد در این برنامه شرکت نمایند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “امام جمعه لارستان: آمریکا در منطقه با افول سیطره خود مواجه شده و بدنبال ناآرام سازی منطقه غرب آسیا است”

  1. ناشناس گفت:

    خبرنگاران محترم روزنامه ميلاد بازهم گفتيد و نوشتيد امام جمعه لارستان ؟!!!! در سه چهار هفته قبل نوشتيد امام جمعه لار ولي بازهم فراموش كرديد !! چرا دقت نمي كنيد؟؟ لطفا لارستان را كوچك نكنيد. لار مركز منطقه ايست به نام لارستان بزرگ.گرچه ديگران عمدي ويا سهوي اينكار انجام ميدهند ولي شما اينكار نكنيد

  2. لاری. از سر دلسوزی گفت:

    عملکرد. دولتها. را در اوضاع. مملکت. ومعیشت و زندگی. روزانه. مردم. دیده میشود در مشکل بیکاری. درآمد. وهزینه. روزگار مردم. نشان. میدهد که. دولت. ها. چه مقدار موفق. عمل. کرده اند امید. به. آینده. برای. جوانان. هم. نشان. میدهند که. دولتها چکاره. اند به عمل کار. براید. به سخنرانی. نیست.

  3. ناشناس گفت:

    امام جمعه لارستان غلط است . اقاي گپ با اون عظمتي كه داشت امام جمعه لار بودند حالاايشان شده اند امام جمعه لارستان جاي تاسف دارد

  4. لاری حاضر. در نماز جمعه گفت:

    راستی در هفته اخیر. خبری از کودتای. نیجر. در آفریقا نبود. ضمن اینکه در خبرها از کودتای. گابن. وبورکینا فاسو. هم. وجود. داشت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین