شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نام‌گذاری یکی از معابر شهر لار به‌نام «فلسطین» تصویب شد

    عضو شورای اسلامی شهر لار از تصویب نام‌گذاری یکی از معابر شهر لار به‌نام «فلسطین» خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر…

 

 

عضو شورای اسلامی شهر لار از تصویب نام‌گذاری یکی از معابر شهر لار به‌نام «فلسطین» خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر لار، مصطفی بینا در نطق پیش از دستور شورای شهر لار ضمن محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه پیشنهاد کرد یکی از معابر شهر لار و ترجیحا بلوار فرمانداری، به «فلسطین» نام‌گذاری شود، که مورد تصویب شش عضو حاضر در نشست قرار گرفت.

در این خصوص این عضو شورای شهر لار با بیان اینکه امروز مهمترین اتفاق شکسته شدن هیمنه اسرائیل است، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی و امنیتی سنگین و به گفته مقام معظم رهبری شکست غیر قابل ترمیمی را به اسرائیل تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه حمله به مناطق مسکونی و زنان و کودکان جنایت جنگی است اما رژیم کودک‌کُش به بیمارستان نیز رحم نمی‌کند، افزود: این جنایت هولناک و فجیع نه برای جبران شکست، که برای پوشاندن این شکست سنگین است و جالب است که نه تنها صدایی از منادیان حقوق بشر بلند نمی‌شود بلکه سران آمریکا و انگلیس، همچنان با حضور در سرزمین‌های اشغالی در حال تنفس مصنوعی به این غاصبین کودک‌کش هستند.

بینا با اذعان به اینکه راهپیمایی‌های عظیم مردمی حتی در کشورهای هم‌پیمان این رژیم خبیث، در آمریکا و اروپا کم نظیر و شاید بی‌نظیر است، تصریح کرد: بدون شک خون پاک‌های به ناحق ریخته شده در غزه و بیمارستان المعمدانی، هدر نخواهد رفت و اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی سریعتر از آنچه فکر می‌کردند، در حال وقوع است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نام‌گذاری یکی از معابر شهر لار به‌نام «فلسطین» تصویب شد”

  1. ناشناس گفت:

    اقدام خوبیست اما مدت ها بود که از شورا خبری نبود و پس از مدت ها که اعضای محترم شورا بالاخص جناب بینا در غیبت کبری به سر می بردند در نهایت تنها بایک نامگذاری خیابان پا به عرصه عمل گذاشته اند.
    فرصت خدمت به سرعت در حال از دست رفتن و دستان شورای فعلی از همیشه خالی تر ….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین