جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هر كيلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد

مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه در شرایط فعلی، ۸۵ میلیارد تومانى كه در پيوست قانون بودجه براى اين محور تخصيص داده شده بود…

مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه در شرایط فعلی، ۸۵ میلیارد تومانى كه در پيوست قانون بودجه براى اين محور تخصيص داده شده بود برابر با سه کیلومتر راهسازی است، گفت: هر كيلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان برای ما هزینه دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، دکتر غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در بازدید از محور لار-بستک و لار-بندرعباس که با حضور “مهندس علی‌اکبر محمدی” مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب و “مهندس حسن شبانی” مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت، اظهار داشت:در سال‌های گذشته، بیشترین وضعیت اعتباری و هزینه‌ای که داشتیم را در محدوده لارستان انجام دادیم، یعنی اعتباراتِ اختصاص‌یافته به لارستان، هم از حوزه استان فارس و هم از استان هرمزگان بیشتر بوده است.

وی افزود: در سه سال اخیر، عملیات اجرایی لار به جهرم و لار به هرمزگان، با عملکرد خوبی همراه بوده است؛ البته توان اجرایی‌مان حداقل ۱۰، ۲۰ برابر می‌تواند بیشتر از این باشد.

مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به اینکه راهسازی هزینه دارد، ما درآمد خاصی نداریم که از قسمتی برداریم و به اینجا اولویت دهیم، ما موظفیم بر اساس پولی که سازمان برنامه و بودجه برای ما تخصیص می‌دهد و مصوبه پیوست يك قانون بودجه است، کار را انجام دهیم، تصریح کرد: در شرایط فعلی، ۸۵ میلیارد تومانى كه در پيوست قانون بودجه براى اين محور تخصيص داده شده بود برابر با سه کیلومتر راهسازی است. هر كيلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان برای ما هزینه دارد.

این مسئول با اذعان به اینکه برای محور جهرم-لار-بندرعباس، ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ پول گرفتيم و بیش از ۶۰ درصد از این ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه لارستان هزینه شد و سایر هزینه‌ها (۴۰ درصد باقیمانده) بین فارس و هرمزگان تقسیم شد؛ خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که پرحادثه بودن این محور در محدوده لارستان برای ما مسلم شده است و تلاش می‌کنیم تا جایی که توان داریم این محدوده را از وضعیتی که وجود دارد خارج کنیم.

سقندلی اضافه کرد: من صراحتا و باجرات می‌توانم بگویم که ما توان تکمیل کردن محور جهرم-لار-بندرعباس را ظرف دو الی سه سال داریم، به شرطی که پول آن تامین شود. اگر اعتبار برای ما تزریق شود مطمئن باشید در حداقل زمان، پروژه را تکمیل خواهیم کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “هر كيلومتر باند دوم محور جهرم-لار-بندرعباس بالای ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد”

  1. ناشناس گفت:

    جالب اینجاست که برای راههای ارتباطی سایر نقاط کشور پول هست و همچنین برای اختلاسهای کلان هرچه بخواهی بودجه و اعتبار وجود دارد اما برای جاده های حوزه لارستان باید ۲۰سال زمان لازم دارد وهرروز مردم بیچاره در تصادفات جاده ای کشته شون. کشته شدن مردم برای مسولین مهم نیست.روزنامه میلاد لطفا منتشر کنید

  2. ناشناس گفت:

    روزنامه میلاد چرا دیدگاه مردم که انتقادی است منتشر نمیکنید ویا با تاخیر دوسه روزه چاپ میکنید؟فقط تقدیر و تشکر سریعا منتشر می کنید.ایا می دانید چه اسیبی به کشور و شهرستان می زنید!؟….برشما

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین