جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

20کیلومتر دیگر از مسیر لار جهرم دوبانده می شود

مهندس امینی گفت:محور بندر عباس- لار- جهرم جزء محور های استراتژیک و مهم کشور است ، محور لار، گراش اوز-خنج ، قیر – فیروزآباد از اولویت بر خوردار است به…

مهندس امینی گفت:محور بندر عباس- لار- جهرم جزء محور های استراتژیک و مهم کشور است ، محور لار، گراش اوز-خنج ، قیر – فیروزآباد از اولویت بر خوردار است

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان،مهندس امینی معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از محور های شریانی بندر عباس- لار-جهرم عنوان داشت این محوربه دلیل دسترسی به بنادر جنوبی و تردد بسیار بالای خودرو های سنگین جزء محور های استراتژیک و اولویت دار  کشور محسوب می شود وبنادر جنوبی را به مرکز کشور و استان فارس متصل می کند به همین دلیل لزوم چهار خطه شده آن در دستور کار قرار دارد.

مهندس امینی ادامه داد محور لار- جهرم ۱۶۰ کیلومتر است که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه وشهرسازی لارستان قرار دارد  و تا کنون حدود ۳۰ کیلومتر آن دوبانده شده است  و ادامه دو بانده شدن آن در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : سه نقطه ی گردنه بریز ، سه راهی بنارویه و تونل بزن  جزء نقاط اولویت دار است که امید واریم بتوانیم  در آینده نزدیک دو نقطه از این نقاط هر کدام به طول ۱۰ کیلومتر دوبانده شود .

معاون وزارت راه وشهرسازی ادامه داد : یکی دیگر از اولویت های ما  محور بندر عباس به لار است که ۸۵ کیلومتر در حوزه این اداره کل قرار دارد و۲۰ کیلومتر آن در حال دو بانده شدن است .

وی افزود : محور لار ،گراش ، اوز،خنج ، قیر به دلیل تمرکز جمعیت در این شهرها و واقع شدن درمسیرشهرستان های لامرد و مهرو منطقه پارس جنوبی ، عسلویه واتصال شرق و غرب حوزه این اداره کل است در اولویت بعدی ما قرار دارد .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “20کیلومتر دیگر از مسیر لار جهرم دوبانده می شود”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین