سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

۵۰۰ ویزیت آندوسکوپی و کولونوسکوپی در کلینیک تخصصی هاشمی زاده لار

قریب به ۵۰۰ ویزیت، آندوسکوپی و کلونوسکوپی در دو ماه نخست شروع به کار فوق تخصص جدید گوارش در مجموعه علوم پزشکی لارستان انجام شده است. به گزارش میلاد لارستان…

قریب به ۵۰۰ ویزیت، آندوسکوپی و کلونوسکوپی در دو ماه نخست شروع به کار فوق تخصص جدید گوارش در مجموعه علوم پزشکی لارستان انجام شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با توجه به گستردگی منطقه در ارائه خدمات مجموعه همچنین لزوم توجه به بیماریهای شایع گوارشی از جمله سرطان کرونکتال(سرطان روده بزرگ) با پایان طرح دکتر فهیمی فوق تخصص این حوزه، پیگیری های لازم از سوی مجموعه دانشکده انجام و در کوتاهترین زمان ممکن، فوق تخصص گوارش دیگری در قالب نیروی طرحی جذب شد.

با آغاز به کار پزشک جدید فوق تخصص گوارش در دو ماه آخر سال ۱۴۰۲، دکتر فرزانه باقری، سرپرست کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان از ثبت ۱۱۰ مورد خدمت آندوسکوپی و کلوسکوپی در این بازه زمانی خبر داد و اظهار داشت: حضور به موقع دکتر شاهرخ صادقی بوگر، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در مجموعه ضمن فعالیت مجدد این بخش در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان، تعداد ۶۰ مورد خدمت آندوسکوپی و ۵۰ مورد خدمت کلوسکوپی را موجب شده است.

وی خاطر نشان کرد: این آمار در حالی است که طی دوماهه آخر سال و در اولین روزهای حضور این فوق تخصص در مجموعه تعداد ۳۸۰ مورد ویزیت نیز ثبت و گزارش شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین