سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره‌مندی بیش از 3000مددجوی خنجی از خدمات مشاوره

مدیر کمیته امداد خنج از بهره‌مندی ۳ هزار و ۱۰۷ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد از خدمات مشاوره و راهنمایی در سال ۹۴ خبر داد. علی شهابی  اظهار داشت:…

مدیر کمیته امداد خنج از بهره‌مندی ۳ هزار و ۱۰۷ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد از خدمات مشاوره و راهنمایی در سال ۹۴ خبر داد. علی شهابی  اظهار داشت: راهنمایی و مشاوره، جریان یاری‌دهنده‌ای است که فرد را در شناخت خود و محیط پیرامون یاری می‌دهد تا براساس آن تصمیمات مناسب و منطقی برای تامین نیازهای فردی و اجتماعی اتخاذ کند.

وی افزود: امدادگران با احساس مسئولیت شرعی و قانونی که در قبال افراد خانواده بزرگ امداد دارند راهنمایی‌های خود را در زمینه‌های اخلاقی‌، جسمی‌، روحی و روانی‌، رفتاری‌، خانوادگی‌، عاطفی‌، شغلی‌، تحصیلی‌، حقوقی و مسائل تربیتی و آموزشی و غیره به مددجویان ارائه می‌‌کنند.  مدیر کمیته امداد خنج تصریح کرد: در سال ۱۳۹۴ به بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ نفر خدمات مشاوره ارائه‌شده که از این تعداد یک‌هزار و ۲۶۰ نفر مرد و یک‌هزار و ۸۴۷ نفر زن بوده‌اند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، شهابی بیان کرد: این خدمات مشاوره هم به‌صورت فردی و هم به‌صورت گروهی در قالب کلاس‌های آموزشی ارائه شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین