جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

ساخت اداره و استخدام دامپزشک خواسته‌ گراشی‌ها از مدیرکل فارس

 معاون فرماندار گراش با هدف پیگیری مشکلات حوزه دام‌پزشکی و استفاده از ظرفیت فرآورده‌های گوشتی و دام پروری گراش با دکتر ایرج مهندس، مدیر کل دامپزشکی استان فارس دیدار و…

 معاون فرماندار گراش با هدف پیگیری مشکلات حوزه دام‌پزشکی و استفاده از ظرفیت فرآورده‌های گوشتی و دام پروری گراش با دکتر ایرج مهندس، مدیر کل دامپزشکی استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از گریشنا و دفتر فرمانداری گراش، قاسم فرسوده در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان فارس با بیان این که اولویت دامپزشکی تامین گوشت سالم است، افزود: «تامین فرآورده‌های گوشتی سالم امنیت غذایی جامعه را بالا می‌برد و تغذیه مناسب باعث افزایش شاخصه‌های سلامت می‌شود.»

وی تکمیل چارت سازمانی و تامین نیرو، تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه ساخت اداره دامپزشکی این شهرستان و تامین نیرو نظارت و رسیدگی به وضعیت دامپزشکی در بخش ارد و بخش مرکزی را از مهم‌ترین مشکلات حوزه دامپزشکی در  گراش عنوان کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان فارس نیز  دز این بازدید و گفتگو از ساختمان نیمه تمام اداره دامپزشکی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت. در این جلسه مسایل و مشکلات حوزه دامپزشکی نیز مورد بررسی قرار گرفت و مدیر کل نسبت به تامین نیرو و تخصیص اعتبار قول مساعد و همکاری داد. همچنین دکتر علی‌رضایی، رییس اداره دامپزشکی  گراش نیز گفت: «طی سفر دکتر مهندس، مدیر کل دام‌پزشکی استان فارس به شهرستان گراش و پیگیری فرمانداری یک نفر نیرو دکتر دامپزشک برای گراش تامین شده است که از خرداد ماه سال جاری کار خود را شروع و در هفته، دو روز به ارد خواهد رفت.»

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین