جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان مطرح کرد:

کمبود تخت بیمارستانی در لارستان

میلاد لارستان: معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: میزان ضریب اشغال تخت ها در تنها بیمارستان شهر لار در برخی روزها بیش از ۱۰۰ درصد است و می بایست برای افزایش تخت های بیمارستانی در این شهر چاره ای اندیشیده شود.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: میزان ضریب اشغال تخت ها در تنها بیمارستان شهر لار در برخی روزها بیش از ۱۰۰ درصد است و می بایست برای افزایش تخت های بیمارستانی در این شهر چاره ای اندیشیده شود.

رامین اقتداری صبح در گفت و گو با میلاد لارستان؛ اظهار داشت: میزان ضریب اشغال تخت ها در تنها بیمارستان شهر لار در برخی روزها بیش از ۱۰۰ درصد است و می بایست برای افزایش تخت های بیمارستانی در این شهر چاره ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه کار احداث ساختمان ۳۲ تختخوابی بیمارستان شهر جویم از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به اتمام رسیده است، تصریح کرد: بنا به پیگیری های دانشکده علوم پزشکی لارستان، مراحل مجوز پروانه بهره برداری در حال انجام است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: کار خرید تجهیزات اولیه انجام شده و مراحل حصارکشی این بیمارستان با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

اقتداری با اشاره به درمانگاه نیمه کاره مهدیه(عج) در شهرک بوستان شهرقدیم لار، تصریح کرد: زمان شروع احداث این پروژه به اوایل دهه ۵۰ توسط خیرین بوده است که مراحل تحویل آن به دانشکده علوم پزشکی لارستان صورت گرفته و کارشناسان با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از ساخت آن در پی بررسی استحکامات هستند و امید می رود با تقویت مصالح، این پروژه به بهره برداری برسد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین