جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشف مواد مخدر در لار و گراش

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف مواد مخدر در شهرستان های لارستان و گراش خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ فرمانده انتظامی استان فارس در…

کشف مواد مخدرفرمانده انتظامی استان فارس از کشف مواد مخدر در شهرستان های لارستان و گراش خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ فرمانده انتظامی استان فارس در این زمینه اظهار داشت:

مأموران پاسگاه انتظامی “درز و سایبان” شهرستان ” لارستان” هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شدند.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۴۸۰ کیلوگرم حشیش که در صندوق‌عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

 وی خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین این خودرو که قصد فرار داشتند با سرعت عمل مأموران دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

 فرمانده انتظامی استان فارس به عملیات دیگری که توسط مأموران و در شهرستان ” گراش” انجام شد اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان از ورود یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از محور “فداغ به “ارد” مطلع و بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.

 سردار گودرزی تصریح کرد: در این راستا مأموران یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ضمن توقیف خودرو در بازرسی از آن ۹۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

 وی گفت: مأموران پاسگاه “چهار برکه” شهرستان ” لارستان” نیز با توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور بندرعباس – لارستان، ۴۸ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا پنج نفر متهم را دستگیر کردند.

 رئیس پلیس فارس تأکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین