دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 40

اوز امروز سراسر جوش و خروش بود

مردم همیشه در صحنه بخش اوز همگام با سایر هموطنان سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشتند. این مراسم با شکوه با حضور امام جمعه…

مردم همیشه در صحنه بخش اوز همگام با سایر هموطنان سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی داشتند. این مراسم با شکوه با حضور امام جمعه و سایر روحانیون شهر و روستا، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، اقشار مختلف مردم، مسئولین ادارات، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان و… از ساعت ۹ صبح چهارشنبه۲۲بهمن

از فلکه امام شافعی آغاز شد. شرکت کنندگان در این مراسم با راه پیمایی از فلکه امام شافعی به سمت ورزشگاه شهدای او با شعارهای: الله اکبر،۲۲ بهمن یوم الله و مرگ برآمریکا و…سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. با استقرار حضار در زمین چمن شهدای اوز پس از قرائت قرآن توسط قهرمانی امام جمعه اسلام آباد و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی اوز با گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) این انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ دانست و انقلاب را موجب عظمت، اقتدار و امنیت در کشور دانست. وی اظهار داشت برای پیگیری و تداوم اهداف انقلاب باید خطرها و تهدیدها را بشناسیم و ارائه چهره خشن از دین و تفرقه را از جمله این تهدیدها برشمرد.
حجت الاسلام عدالتی روحانی مستقر در اوز نیز با گرامی داشت سالگرد پیروزی با اشاره به آیه ۱۱سوره رعد گفت: خدا وضع هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آن که خود بخواهند. وی هدایت و نصرت الهی، پیروی از مکتب اسلام، رهبری امام خمینی و ایثار و مقاومت و وحدت مردمی را از جمله رموز پیروزی و موفقیت انقلاب برشمرد.
اجرای برنامه ورزشی رزمی توسط وحید زرنگار و گروه ورزشی مربوطه برنامه بعدی بود که با استقبال حضار همراه بود و در ادامه گروه سرود دبیرستان های افسر و احمد پور نیز سروده های خود را اجرا کردند.
بخش پایانی مراسم قرائت قطعنامه بود که در بخشی از این قطعنامه آمده بود: انقلاب اسلامی ایران الگوی نتیجه بخش انقلاب های منطقه بوده و با تجلیل از حماسه آفرینی ملت مسلمان ایران خواستار تمسک به ولایت فقیه و پیروی از رهبری شده، پیشرفت ها و دستاوردها را مایه عظمت دانسته از تیم مذاکرات کننده درخواست بهره گیری از بیانات اخیر مقام معظم رهبری شده و حمایت از مردم مسلمان بحرین و یمن و سایر انقلابیون را اعلام داشتند.
در این مراسم پرچم آمریکا و اسرائیل نیز با شعارمرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل به آتش کشیده شد.
مجری مراسم حسین زمانی ازکارکنان آموزش وپرورش بود.
دربرگزاری مراسم علاوه بر ستاد دهه فجر،نیروهای نظامی وانتظامی ،بسیج،یاوران شورا،شورای محلات،اتاق اصناف،هلال احمر و…… نقش داشتند.

اوز: احمد خضری

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین