دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخواست های مردمی جدید خطاب به …

در ادامه بررسی درخواست های مردمی ارائه شده به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸  و نیز پست الکترونیکی  info@miladelarestan.ir  بخش دیگری از این درخواست ها را که خطاب به ۵ اداره و…

در ادامه بررسی درخواست های مردمی ارائه شده به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸  و نیز پست الکترونیکی  info@miladelarestan.ir  بخش دیگری از این درخواست ها را که خطاب به ۵ اداره و ارگان می باشد با هم مرور

می نماییم. لازم به ذکر است برخی از این درخواست ها از سوی مردم بیان شده و میلادلارستان آنها را منتشر می سازد که  صحت و سقم آنها می تواند توسط ارگان و اداره مربوطه تایید و یا رد شود. میلادلارستان این آمادگی را دارد که نظرات مسئولان مربوطه دراین زمینه را در اسرع وقت جهت تنویر افکار عمومی منتشر سازد.

۱) از راهنمایي و رانندگي محترم عاجزانه تقاضا داريم در صورت امکان ميدان مقابل حوزه علميه كه یکی از نقاط خطرناك لار میباشد را با نصب چراغ راهنمایی ایمن نمایند. همین مکان تابحال چندين گشته يازخمي بجای گذاشته است.(قابل توجه راهنمایی و رانندگی)

۲) از زيبا سازي خيابان هاي لطيفي سپاسگذاريم، خواهشمنديم براي كوچه هاي پر خاك وپر از چاله هم فكري بكنيد. (قابل توجه شهرداری لطیفی)

۳) اگر امكانش هست در مورد مضرات وات ساپ و تلفن همراه مطلب چاپ كنين.چون در حال حاضر افراد زيادي بيشتر وقتشون و حتي تا نيمه هاي شب به وات اختصاص دادن كه شامل رد و بدل كردن پيام ها و تصاوير بي معني و فيلم هايي هست كه با فرهنگ ديني _اخلاقي ما در تضاد هست .(قابل توجه میلادلارستان و رسانه های منطقه و نیز اداره فرهنگ و سازمان تبلیغات)

۴)ازدياد افغان ها و غير بهداشتي بودن آنها در لطیفی  امانمان را بريده،بچه هاشان يا در زباله اند،يا مشغول دستشويي در كوچه،تذكر هم داديم ولي جز فحش نشنيديم.(قابل توجه شورا و شهرداري لطيفي)

۵)تعداد زیادی افغاني غير مجاز كه همه انها عضو نيروهاي داعش هستند به راحتي وبدون كنترل نيروي انتظامي شبانه روز  از سمت بندر عباس به شهرستان لار وارد می شوند. خواهشمنديم بااين گروه تروريستي باجديت مقابله نمايید.(قابل توجه نیروی انتظامی و سپاه و بسیج)

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین