سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

نشست مسئولان سازمان تبلیغات فارس در لارستان

 گردهمایی مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی  فارس با حضور مدیرکل و معاونان تبلیغات اسلامی استان  در مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد. در این گردهمایی مدیر کل سازمان طی…

 گردهمایی مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی  فارس با حضور مدیرکل و معاونان تبلیغات اسلامی استان  در مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد. در این گردهمایی مدیر کل سازمان طی سخنانی  با مهم شمردن اجرای طرح‌های فرهنگی با توجه به اوضاع کنونی جهان گفت: دغدغه اصلی سازمان‌های فرهنگی ـ مذهبی همچون سازمان تبلیغات اسلامی مواجهه با هجمه گسترده دشمنان اسلام است. وی افزود: در ماه‌های اخیر طی جلساتی که با استانداری و متولیان کلان فرهنگی انجام شد، اعتبارات و هزینه‌هایی برای اجرای برنامه‌های تبلیغی جذب شده است که ازاوایل سال آینده جزئیات آن اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمودی‌نژاد عنوان کرد: با اجرای برنامه‌های ابتکاری و اثرگذار موظفیم پاسدار خون شهدا باشیم و باید در خدمت  به مردم شریف این خطه از تلاش و فعالیت دست برنداریم.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایکنا این گردهمایی در راستای برپایی کارگاه آموزشی فرق و مذاهب ویژه مسئولان دفاتر در لارستان برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین