پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تشرف ۳۳ هزار زائر به بقاع متبرکه لارستان

 ميلادلارستان: رئیس اوقاف لارستان گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون بیش از ۳۳ هزار زائر به زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه لارستان مشرف شده‌اند. حجت‌الاسلام سیدابوالفضل بوستانی در گفت‌وگو با…

 ميلادلارستان: رئیس اوقاف لارستان گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون بیش از ۳۳ هزار زائر به زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه لارستان مشرف شده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل بوستانی در گفت‌وگو با ميلاد لارستان، با بیان اینکه ۴ خیمه معرفت ویژه طرح آرامش بهاری در اماکن متبرکه و پرتردد شهرستان لارستان برپا شده است اظهار داشت: این خیمه‌ها در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) شهر لار، امامزاده میراحمد(ع) بریز در جاده لار-شیراز، امامزاده میرابول‌به(ع) بخش بیرم و همچنین پارک حاشیه‌ای شهر لطیفی در مسیر مواصلاتی لار – بندرعباس راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در خیمه‌های آرامش بهاری امسال غرفه‌ مشاوره توسط روحانیون آموزش دیده در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، خانوادگی و غیره، غرفه ویژه کودکان و همچنین غرفه چند رسانه‌ای با هدف تبیین مسائل روز و پاسخگویی به شبهات با استفاده از ابزارهای به روز است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به اینکه یک هزار جلد کتاب با عنوان “پیک حرم ۲” با هدف معرفی بقاع متبرکه و همچنین آشنایی کودکان با مسائل مذهبی در بین زائران و مسافران در حال توزیع است تصریح کرد: تعداد یک هزار بروشور معرفی مراکز خدمات رفاهی در امامزادگان لارستان در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ اسفندماه ۹۳ تا ۶ فروردین ماه ۹۴ بیش از ۱۲ هزار نفر از خدمات ارائه شده در خیمه‌های معرفت آرامش بهاری بهره برده‌اند.

حجت‌الاسلام بوستانی با بیان اینکه از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از ۳۳ هزار زائر به زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه لارستان مشرف شده‌اند بیان کرد: در طول این مدت همچنین بیش از ۷ هزار خانوار در امامزادگان لارستان اقامت داشته و از امکانات رفاهی این بقاع از قبیل حمام، سرویس بهداشتی، زائرسراها و غیره استفاده کرده‌اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین