جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از نیروی انتظامی درسال93 راضی ام

علی اکبرنجیب زاده معاون استانداروفرماندارویژه لارستان درسخنانی اظهار داشت: به حمدا… امنیت قابل قبولی در منطقه لارستان با تعامل و همدلی اعضا شورای تامین شهرستان و البته همکاری و تلاش…

علی اکبرنجیب زاده معاون استانداروفرماندارویژه لارستان درسخنانی اظهار داشت: به حمدا… امنیت قابل قبولی در منطقه لارستان با تعامل و همدلی اعضا شورای تامین

شهرستان و البته همکاری و تلاش مضاعف نیروی انتظامی بدست آمده است واز این بابت بایستی شکر گزار خداوند باشیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ؛وی که درجمع فرماندهی وپرسنل فرماندهی انتظامی لارستان در محل فرمانداری سخن می گفت،ضمن تبریک سال جدید،خاطرنشان کرد: امنیت مهمترین مقوله دریک جامعه هست که می بایست به آن توجه ویژه شود چراکه در سایه امنیت هست که یک جامعه رشد وتوسعه پیدا می کند و مردم نیز در رفاه وآسایش هستند.

 وی افزود: خدارا شکر هرجایی که خدمت کرده ام، یک ارتباط صمیمی و خوبی را با برادران نیروی انتظامی داشته وخواهم داشت.البته در جریان تمامی مسائل ومشکلات پرسنل خدوم نیروی انتظامی هم هستم.

معاون استاندار با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی  کاری سخت وطاقت فرسایی است افزود: هرکاری که برای این مردم نجیب وقانونمند انجام دهیم بازهم کم است لذا از همه ی پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی می خواهم که با رافت و مهربانی  و بایک اخلاق نیکو و پسندیده بامردم برخورد کنندونام نیکی را برای خود به یادگار بگذارند. البته مردم نیز بایستی قانون را رعایت کنند.

وی ادامه داد: بنده از شما برادران نیروی انتظامی در سال ۹۳ رضایت دارم چرا که درعرصه های مختلف ازجمله کشفیات موادمخدر،مبارزه باقاچاق کالاوسوخت،کنترل ترافیک در جاده ،نظم وامنیت درجامعه خوب عمل کرده اید واین را ما به عینه شاهد بودیم و من بعد نیز بایستی تلاشتان را مضاعف نمایید.

پیش از این نیز سرهنگ خلیفه فرمانده ی انتظامی لارستان هم ضمن تبریک سال نو،گزارشی  از عملکرد این فرماندهی را درطول سال ۹۳ وایام نوروز ارائه کرد.

درپایان نیز از طرف سردار گودرزی فرماندهی انتظامی استان فارس به جهت تلاش و کوشش علی اکبرنجیب زاده معاون استانداروفرماندارویژه لارستان به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین