چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
معاون هماهنگی مجمع خیرین سلامت کشور خبر داد

فعالیت 250 مجمع خیرین سلامت در کشور

میلاد لارستان: معاون هماهنگی امور استانها مجمع خیرین سلامت کشور از فعالیت ۲۵۰ مجمع خیرین سلامت در سطح ایران خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر خیرین فعال در عرصه سلامت وجود دارد.

معاون هماهنگی امور استانها مجمع خیرین سلامت کشور از فعالیت ۲۵۰ مجمع خیرین سلامت در سطح ایران خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر خیرین فعال در عرصه سلامت وجود دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ غنیان در آئین تجلیل از خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج که در تالار وحدت شهر لار با حضور مدیرکل روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، مدیرعامل مجمع خیرین استان فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از خیرین با همت شهرستانهای لارستان و خنج برگزار شد، اظهار داشت: در جای جای ایران اسلامی نقش و اثر لارستانیها در انجام امور عام المنفعه به وفور مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه در کشور بیش از ۷۰ هزار نفر خیرین فعال در عرصه سلامت وجود دارد، افزود: کار ایجاد مجمع خیرین سلامت از استان فارس کلید خورد و در حال حاضر در بیش از ۲۵۰ نقطه کشور این مجمع شکل گرفته است.

معاون هماهنگی امور استانها مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه در امر سلامت بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت بیشتر در عرصه ساخت مراکز درمانی و تجهیزات نوین پزشکی فعالیت داشته است.

وی خطاب به مسئوولان تکریم خیرین و بازکردن پیچ های اداری از سر راه آنان را دو خواسته نیکوکاران دانست و ادامه داد: متأسفانه برخی از مسئولین در مسائل متعدد در راه انجام کار خیر پیچ می اندازند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین