یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

آموزش دهها حرفه شغلی در مرکز فنی و حرفه ای لارستان

میلاد لارستان: رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان از آموزش دهها رشته شغلی در این مرکز خبر داد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان از آموزش دهها رشته شغلی در این مرکز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید به عمل آورد.

فرماندار ابتدا از کارگاه های آموزشی مراکز برادران و خواهران نیز بازدید کرده و از نزدیک روند اجرای آموزشهای مهارتی را بررسی نمودند.

وی از بخشهای مختلف این مرکز از جمله کارگاه های آموزش برق،اتو مکانیک،الکترونیک و کنترل ابزار دقیق،جوشکاری،تاسیسات،فناوری اطلاعات و رایانه،لوله کشی گاز،لوازم خانگی و کلاسهای آموزش واحد خواهران همچون صنایع بافت،فناوری اطلاعات،صنایع فرش،هنرهای تجسمی،کشاورزی و صنایع دستی و غیره بازدید و با مربیان و کارآموزان دیدار و گفتگو نمود.

 جلیل حسنی در اين بازدید با تقدير از تلاش‌های رییس و کارکنان مركز آموزش فنی و حرفه اي شهرستان در ایجاد بستر و امکانات مناسب آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه در این مرکز گفت: تربیت کارگران آموزش دیده و حرفه‌ای می‌تواند به رشد و توسعه صنعت شهرستان کمک کند.

فرماندار ویژه لارستان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را پیش نیاز رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: توانمند سازی مهارتی نیروی انسانی و نهضت مهارت آموزی با توجه به نیاز جامعه و نیاز بازار کار اگر به درستی انجام شود می تواند بسیاری از مشکلات در جامعه در سطح اشتغال را گره گشایی کند.

 وی همچنین بر اطلاع رسانی صحیح در جهت گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه تأکید کرد.

 در این بازدید همچنین قدرت اله یادگاری فرد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان لارستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت.

گفتنی است مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان جهت مهارت آموزی جوانان جویای کار و ارتقای مهارت آنها به صورت رایگان کارآموز می پذیرد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن:۲۲۴۸۱۴۳-۲۲۴۹۶۰۲ تماس بگیرید.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین