جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مرد انقلابی با سوابقی درخشان

قاب کوچک روزنامه جام جم امروز چهارشنبه ۲۲ دیماه۹۵، به یادداشتی از جمشید جعفرپور عضو کمیسون فرهنگی مجلس در خصوص مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی پرداخته است

قاب کوچک روزنامه جام جم امروز چهارشنبه ۲۲ دیماه۹۵، به یادداشتی از جمشید جعفرپور عضو کمیسون فرهنگی مجلس در خصوص  مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی پرداخته است. در این یادداشت آمده است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی بودند که در قبل و بعد از انقلاب، سوابق درخشان و ممتازی از خود به یادگار گذاشتند.

ایشان در طول مبارزات انقلاب، مجاهدت‌های زیادی داشتند و از جمله کسانی بودند که در شکل‌گیری نظام نقش موثر داشته و بعد از انقلاب نیز یکی از افراد مورد اعتماد امام (ره) بودند. بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب نیز ایشان در مسئولیت‌های سنگینی از جمله ریاست‌جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ایفای نقش کردند و همواره در کنار رهبر معظم انقلاب بودند و با وجود توطئه‌هایی که برای خدشه وارد کردن به روابط آیت‌الله هاشمی با رهبر معظم انقلاب وجود داشت روابط بین ایشان آنقدر محکم بود که هیچ‌گاه این ارتباط گسسته نشد.

با توجه به شناختی که آقای هاشمی از شخصیت و جایگاه رهبری داشتند فشارهای بیرونی هیچ‌گاه بر ایشان تاثیر نگذاشت و نامشان در قامت مرد انقلاب باقی ماند.

جمشید جعفرپور – عضو کمیسیون فرهنگی مجلس

hashemi-jafarpour
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین