سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 42

ساخت ترمینال به عهده شهرداری است

  چندی پیش از سلسله درخواست های مردمی ارسالی به میلادلارستان، موضوعی پیرامون ایجاد ترمینال مسافربری در لارستان مورد اشاره قرار گرفت که نمایندگی حمل و نقل لارستان طی پیامی…

  چندی پیش از سلسله درخواست های مردمی ارسالی به میلادلارستان، موضوعی پیرامون ایجاد ترمینال مسافربری در لارستان مورد اشاره قرار گرفت که نمایندگی حمل و نقل لارستان طی پیامی که برای میلاد لارستان ارسال نموده بیان داشته که مقدمات چنین کاری خارج از عهده حمل و نقل می

باشد. متن این پیام به قرار زیر است:

احتراماً خواهشمنداست دستور فرمایند تا نسبت به چاپ خبر ذیل در پاسخ به درخواست همشهریان عزیز، منتشر شده در هفته نامه شماره ۸۵۸ پیرامون احداث ترمینال مسافربری در مرکز شهرستان لارستان اقدام لازم مبذول فرمایند.

قابل توجه مردم شریف لارستان؛ همانطوری که قبلاً در پاسخ به همشریان عزیز اعلام گردید برابر توافقنامه‌ای که بین وزرات راه و ترابری و وزرات کشور به عمل آمده است احداث ترمینال عمومی مسافربری برای شهرهای با جمعیت بیش از ۵۰هزار نفر به عهده شهرداری ها می‌باشد. لذا مورد درخواستی خود از طریق ارگان مزبور پیگیری نمایند.
مزید اطلاع درحال حاضر دو ترمینال فعال خصوصی که دارای سه شرکت مسافربری می‌باشد برای ارائه خدمات به همشهریان گرامی در شهرستان فعالیت می نمایند.

باتشکر / نمایندگی حمل و نقل و پایانه های لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین