جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

معافیت 49 نفر از مددجویان کمیته امداد لارستان از خدمت سربازی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از معافیت تعداد ۴۹ نفر از مشمولین که خانواده آنان تحت پوشش کمیته امداد می باشند در سال گذشته خبر داد . به گزارش…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از معافیت تعداد ۴۹ نفر از مشمولین که خانواده آنان تحت پوشش کمیته امداد می باشند در سال گذشته خبر داد . به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام عبدالله تقی زاده با اشاره

به اینکه یکی از خدمات و اهداف مهم این نهاد معافیت فرزندان واجد شرایط خانواده‌های تحت حمایت از خدمت سربازی است، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۳ تعداد ۴۹ پرونده مربوط به مشمولین واجد شرایط پس از تکمیل به سازمان وظیفه عمومی ارسال و مقدمات معافیت آنها فراهم گردید .

مدیر کمیته امداد لارستان افزود: در خصوص اهداف کمیته امداد از اجرای طرح فوق گفت: این نهاد با اجرای این طرح در نظر دارد که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانوار، بتوانند در کنار خانواده‌های خود باشند و برای توانمندسازی و رهایی از فقر تلاش کنند.

وی بسترسازی جهت اشتغال جامعه هدف را از دیگر اهداف معافیت فرزندان تحت حمایت کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: این فرزندان تحت تکفل در توانمندسازی و استقلال مادی خانواده‌های خود می‌توانند مفید واقع شوند.

تقی زاده با بیان اینکه این فرزندان تحت تکفل در توانمندسازی و استقلال مادی خانواده‌های خود می‌توانند مفید واقع شوند، خاطر نشان کرد: آنان پس از معافیت، می توانند با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه که کمیته امداد در اختیار آنان قرار می دهد به استقلال کامل خانواده کمک نمایند .

وی عنوان کرد: تعداد ۵۶ نفر دیگر از فرزندان ذکور خانواده های تحت پوشش نیز از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت،انتقال محل خدمت و بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند گردیده اند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

  

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین