جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گفتگوی اختصاصی با رئیس نمایندگی استاندارد در لارستان

میلاد لارستان: رئیس نمایندگی استاندارد لارستان با تأکید هموطنان و دستگاههای دولتی در خصوص استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد، گفت: ذیحسابان دستگاههای دولتی می بایست تا قبل از حصول اطمینان…

میلاد لارستان: رئیس نمایندگی استاندارد لارستان با تأکید هموطنان و دستگاههای دولتی در خصوص استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد، گفت:

ذیحسابان دستگاههای دولتی می بایست تا قبل از حصول اطمینان از استفاده مصالح استاندارد در ساخت و سازها از پرداخت مطالبات پیمانکاران خوداری کنند.

علی رحیمی نژاد در گفتگو با میلاد لارستان اظهار داشت: به جز تعدادی از واحدهای در شُرف اخذ نشان استاندارد، تمامی واحدهای تولیدی فعال در لارستان که مشمول استاندارد اجباری بوده؛ دارای پروانه استاندارد هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال و یک فقره تعلیق شد، افزود: سایر واحدهای تولیدی با توجه به نوع نقص (جزئی، عمده و بحرانی) تذکر و اخطارهای لازم جهت برطرف کردن نواقص داده شده است.

رئیس استاندارد لارستان با اشاره به اینکه در سال ۹۳، تعداد ۲۲۶ فقره بازدید از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش که مشمول استاندارد اجباری کالا می باشد، صورت گرفته است، تصریح کرد: در همین مدت، ۱۲۰ فقره نمونه برداری نیز از کالاهای تولیدی تحت پوشش این نمایندگی صورت پذیرفته است.

وی با تأکید بر اینکه بر روی کالاهای صادراتی و وارداتی کار کنترل کیفیت صورت می گیرد، عنوان کرد: بر روی تمام کالاهایی که با سلامت و ایمنی مردم ارتباط دارند، مورد کنترل و نظارت قرار می گیرند.

رحیمی نژاد با توصیه به همشهریان و دستگاههای دولتی در خصوص استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد، افزود: ذیحسابان دستگاههای دولتی می بایست تا قبل از حصول اطمینان از استفاده مصالح استاندارد در ساخت و سازها از پرداخت مطالبات پیمانکاران خوداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اجباري بودن استاندارد نمك خوراكي از مصرف کنندگان خواست از خريد نمك هاي بدون نشان استاندارد و يا نمك هايي كه تحت عنوان طب سنتي به فروش مي رسد، خودداري كنند.

رئیس استاندارد لارستان همچنین با تأکید براجباري بودن استاندارد جعبه هاي بهداشتي(جعبه شيريني)، گفت: قبل خريد از قنادي هاي سطح شهر به نشان استاندارد كه بر روي سَر جعبه شيريني و جعبه شيريني قرار دارد توجه کنند و درصورت مشاهده تخلف، آن را به اداره استاندار اطلاع دهند تا  برابر مقررات با آنها برخورد شود.

اخبار مرتبط:

اطلاعیه نمایندگی استاندارد لارستان

اداره استاندارد لارستان پاسخگو باشد!

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین