جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

فعالیت 27 پزشک عمومی و متخصص در دارالشفاء امامزاده لارستان

میلاد لارستان: مدیر بقعه متبرکه امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از ویزیت رایگان زائرین در دارالشفای این آستان مقدس خبر داد و گفت: ۲۵ نفر پزشک عمومی و ۲ نفر پزشک متخصص در حوزه مغز و اعصاب حضور دارند.

مدیر بقعه متبرکه امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از ویزیت رایگان زائرین در دارالشفای این آستان مقدس خبر داد و گفت: ۲۵ نفر پزشک عمومی و ۲ نفر پزشک متخصص در حوزه مغز و اعصاب حضور دارند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید یعقوب مصطفوی مدیر بقعه متبرکه امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با بیان اینکه در این دارالشفاء پزشکان عمومی و متخصص افتخاری حضور دارند گفت: هر هفته تعداد ۵۰ نفر زائر با حضور در این آستان مقدس و دارالشفاء این مرکز ویزیت رایگان می شوند.

وی ادامه داد: در این آستان مقدس ۲۵ نفر پزشک عمومی و ۲ نفر پزشک متخصص در حوزه مغز و اعصاب حضور دارند که به عموم زائرین خدمات ویزیت رایگان ارائه می نمایند.

گفتنی است دارالشفاء آستان مقدس میرعلی ابن الحسین(ع) لارستان از شهریور ماه سال ۱۳۸۵ تحت نظارت مستقیم اداره اوقاف و امور خیریه لارستان و با اعلام آمادگی ۱۱ نفر از پزشکان برجسته شهرستان و همچنین با همکاری شبکه بهداشت و درمان لارستان، فعالیت خود را آغاز کرد.

در این مرکز هیچ هزینه ای بابت درمان از بیماران دریافت نمی شود و تمامی افراد بطور رایگان ویزیت می شوند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین