چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رشد 50 درصدی جذب مشارکتهای مردمی کمیته امداد لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان از رشد ۵۰ درصدی جذب مشارکتهای مردمی توسط این نهاد در شهرستان لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور از پرداخت مبلغی بالغ بر…

مدیر کمیته امداد لارستان از رشد ۵۰ درصدی جذب مشارکتهای مردمی توسط این نهاد در شهرستان لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور از پرداخت مبلغی بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال توسط خیّرین و نیک‌اندیشان این شهرستان در کمک به مددجویان و نیازمندان در سال ۹۵ خبر داد. وی افزود: درآمدهای کسب شده در سرفصل‌های صدقات، اکرام ایتام و محسنین، مراکز نیکوکاری، ماه مبارک رمضان، جشن‌ عاطفه‌ها و نیکوکاری، زکات، نذورات و قربانی جمع‌آوری شده است.

این مسؤول تصریح کرد: تمام شهروندان و نیک‌اندیشان لارستانی با اعتماد و مشارکت خود در برنامه‌های کمیته امداد گام مهمی را در محرومیت‌زدایی برداشته اند.

مدیر کمیته امداد لارستان ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته نسبت به عملکرد مشابه در سال ۹۴ در بخش مشارکتهای مردمی شاهد رشد چشمگیر ۵۰ درصدی جذب مشارکتهای مردم در قبال کمیته امداد لارستان بوده‌ایم. دلاور با ابراز خرسندی نسبت به اینکه تمامی این پیشرفت‌ها، نشان از حُسن اعتماد و کمک خیرین و شهروندان دارد، اضافه کرد: همیشه نگاه مثبت نیک‌اندیشان لارستان در تمامی زمینه‌ها یار و یاور مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد بوده و خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین