پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نفرات برتر دومین جشنواره «عکس حرم» مشخص شدند

طی آئینی از برگزیدگان دومین جشنواره «عکس حرم» ویژه آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت دومین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف…

طی آئینی از برگزیدگان دومین جشنواره «عکس حرم» ویژه آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت دومین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد سراسر نور امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان، با حضور روحانیون، مسؤولان، قاریان و حافظان قرآن، زائران و اقشار مختلف مردم ویژه‌برنامه باشکوهی در صحن و بارگاه نورانی آن حضرت برگزار شد.

این مراسم با پخش کلیپ معرفی امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع)، قرائت زیارت‌نامه، مولودی‌خوانی، سخنرانی، تجلیل از حافظان وقاریان قرآنی و نیز تقدیر از خیرین و خادمین افتخاری این مکان مقدس همراه بود.

همچنین در این برنامه معنوی، از برگزیدگان دومین جشنواره «عکس حرم» ویژه آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان تجلیل شد.

در حاشیه این برنامه، مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان در خصوص مسابقه عکاسی، گفت: این جشنواره برای دومین سال در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای (موبایلی) برگزار شد.

سید یعقوب مصطفوی با بیان اینکه در این دوره، ۱۵۱ قطعه عکس از ۳۹ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: در بخش حرفه‌ای محمد پاسیار، مسلم ابراهیمی و حبیب طالب‌زاده به‌عنوان نفرات برتر و سعید اسماعیل‌زاده به‌عنوان فرد شایسته تقدیر برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: در بخش موبایلی نیز، حسن عزیزیان، ایوب محمودی، حامد درویش زاده به‌عنوان افراد برگزیده و یکی از آثار فاطمه ثابت ایمانی به‌عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع)، در سحرگاه دومین جمعه از ماه مبارک رمضان سال ۱۴۶ هجری در خانواده یکی از فرزندان امام سجاد (ع) به دنیا آمد و عمر پربرکت و طولانی آن حضرت قریب ۱۰۳ سال بود که این توفیق را نصیب ایشان کرد تا دوران زندگی ایشان مصادف با زندگی امامان معصوم از حضرت امام جعفر صادق (ع) تا امام حسن عسکری (ع) باشد.

بعد از اینکه آن حضرت ۴۰ سال در لار اقامت نمودند و زحمات و مشقات فراوانی را متحمل شدند، در نماز صبح پنجم شوال سنه ۲۴۹ هجری قمری و هنگامی‌که سر مبارک خود را از سجده دوم جهت سلام نماز برداشتند، جلادی خون‌آشام شمشیر خود را از نیام بیرون کشیده و بر پیکر منوّر آن امامزاده جلیل‌القدر وارد ساخت تا همچون جد بزرگوارش مولا علی (ع) در محراب عبادت به فیض شهادت نائل بیاید

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین