دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سپاه استان فارس در مسیر توسعه با استاندار همکاری می‌کند

میلاد لارستان: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مجموعه سپاه در استان فارس در مسیر توسعه استان با مدیریت ارشد استان همکاری می‌کند. به گزارش میلاد لارستان به نق از…

سردار غیب پرورمیلاد لارستان: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مجموعه سپاه در استان فارس در مسیر توسعه استان با مدیریت ارشد استان همکاری می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان به نق از خبرگزاری تسنیم، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دیدار برخی مدیران سپاه فجر استان با استاندار فارس اظهار داشت: تک صدایی در نظام سیاسی کشور امکان‌پذیر نیست و ما به دنبال آن نیستیم و احترام به گرایش‌ها و تفکرهای سیاسی در کشور مورد تأیید مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این دیدار به استاندار فارس گفت: نیت اصلی سپاه کمک به مردم و دولت است لذا استانداری فارس می‌تواند روی همکاری و تعامل با سپاه در استان حساب کند زیرا سپاه از هر گامی به نفع مردم کوتاهی نمی‌کند و عدم همکاری را گناه می‌داند.

سردار غیب‌پرور افزود: هر نگرش، تفکر و گرایش سیاسی در کشور و استان تا زمانی که به اصول و خطوط قرمز نظام و انقلاب خدشه وارد نکند قابل احترام و تحمل است.

وی تصریح کرد: نباید منافع ملی و استانی درگیر مسائل سیاسی شود و افراد دلسوز انقلاب با هرتفکری باید در جهت خدمت و منافع مردم و کشور حرکت کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تأکید بر اینکه نباید فضای تقابل و تنش در استان وجود داشته باشد اما متأسفانه برخی افراد بی‌خردانه به ایجاد این فضا دامن می‌زنند خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان باید مراقب تندروهای سیاسی در استان باشد زیرا آنها دلسوز استان نیستند.

سردار غیب‌پرور بیان کرد: در پایان امسال دو انتخابات مهم در کشور داریم که برگزاری موفق این رخدادها نیازمند همکاری، تعامل و وحدت رویه است که این مهم باید مد نظر همه باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سپاه در حوزه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی، فرهنگی و سیاسی در کنار مدیریت ارشد استان است اظهار داشت: حریم ما خطوط قرمز انقلاب و نظام است که در راه پاسداری از نظام اسلامی دانش‌آموخته شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه هم‌اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مردم استان فارس عضو بسیج هستند گفت: در حال حاضر ۷۳ رده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۳۷ ناحیه مقاومت، ۴۷۰ حوزه مقاومت و ۴ هزار و ۷۰۰ پایگاه مقاومت در استان فارس فعال است.

سردار غیب‌پرور افزود: سپاه فجر استان فارس از نیروی هوافضا، دریایی، زمینی و مؤسسات سازندگی از جمله قرارگاه خاتم‌الانبیاء برخوردار است و سپاه استان فارس گسترده‌ترین شبکه سپاه استانی کشور است.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های اصلی سپاه در چند محور کلی از جمله سازندگی و کمک به دولت است بیان کرد: هم‌اکنون پنج مؤسسه سازندگی فجر، عمران قائم، شرکت نیرگستر و سپاه نیر با شش هزار نفر نیرو در موضوعات مختلف راه و ابنیه، راه‌آهن، سد و نیروگاه، خطوط انتقال، انرژی، نفت و معدن، پتروشیمی و صنعت فعال است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین