سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
امام جمعه لارستان تاکید کرد

لزوم توجه به مشکلات واحدهای صنعتی لارستان

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تأکید به مسووولان برای حل مشکلات واحدهای صنعتی موجود در این شهرستان و توجه به امر اشتغال جوانان جویای کار، گفت: ارتباط مستمر مسوولان با صاحبان صنایع می‌تواند سبب رفع بسیاری از مشکلات شود.

امام جمعه لارستان با تأکید به مسووولان برای حل مشکلات واحدهای صنعتی موجود در این شهرستان و توجه به امر اشتغال جوانان جویای کار، گفت: ارتباط مستمر مسوولان با صاحبان صنایع می‌تواند سبب رفع بسیاری از مشکلات شود.

لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با تأکید بر توجه به امر ازدواج جوانان و پرهیز از تعیین مهریه‌های سنگین، اظهار داشت: آنچه باعث استحکام بنیان خانواده‌ها می‌شود، محبت زن و شوهر به یکدیگر و فرزندان است.

وی به موسسات مالی و بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ازدواج به جوانان و همچنین بررسی آسیب‌ها و موانع ازدواج به دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت پنجم ماه شوال مصادف با سالروز شهادت امامزاده واجب‌التعظیم حضرت میرعلی بن الحسین(ع)، تصریح کرد: این مکان مقدس در شهر لار، مأمنی برای عاشقان اهل بیت(ع) است.

این استاد حوزه و دانشگاه با استناد به روایات، گفت: دو گروه پشت هم را می‌شکنند، علمایی که با علم ناچیز خود همه چیز را زیر سوال می‌برند و افرادی که می پ‌خواهند دیندار باشند اما بصیرت لازم را در دینداری ندارند که این دو گروه آفت بزرگی برای جامعه اسلامی هستند که نمونه آن تفکر وهابیت و تشکیل گروه‌هایی در جبهه‌های مختلف از جمله داعش است که در راستای اهداف دشمنان اسلام در حرکت هستند.

وی با تأکید به مسوولان برای حل مشکلات واحدهای صنعتی موجود در لارستان و توجه به امر اشتغال جوانان جویای کار، ادامه داد: ارتباط مستمر مسئوولان با صاحبان صنایع می‌تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شود.

موسوی با تعجب برانگیز خواندن اقدام دولتمردان آمریکایی مبنی بر پیش بینی پیش از انجام حمله شیمیایی دولت سوریه و بهانه قرار دادن این موضوع برای حمله به این کشور، ادامه داد: آمریکا با این بهانه واهی قصد حمایت از تروریست‌های تضعیف شده را دارد، زیرا که براساس شواهد هواپیماهای جاسوسی آمریکا بر فراز کشور سوریه به پرواز درآمده، ناوهای جنگی آمریکا آرایش نظامی گرفته‌اند و درصدد حمله به کشور سوریه هستند.

امام جمعه لارستان با یادآوری حمله شیمیایی صدام به شهرهای حلبچه و سردشت با حمایت ۲۷ کشور اروپایی از جمله آلمان، انگلیس و غیره در دوران جنگ تحمیلی بر علیه غیرنظامیان و کشته شدن ۵ هزار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه، افزود: آثار سوء حملات نظامی شیمایی هنوز در بین برخی مردم مظلوم کشورمان وجود دارد و از ان زمان تاکنون کشورهای مدعی حقوق بشر چشمان خود را بر این جنایت بستند.

وی با تمسخرآمیز خواندن بهانه پیش از موعود حمله شیمیایی سوریه علیه ملت خودش توسط آمریکایی‌ها، گفت: این در حالی است که ۲ سال پیش از سوی سازمان درخصوص محو و نابودی سلاح‌های شیمیایی سوریه تأکید شده است.

موسوی علت جرأت یافتن مستکبرین برای فشار علیه دولت و ملت سوریه را ناتوانی نظامی این کشور دانست و یادآور شد: دشمنان زمانی که حریف خود را ضعیف بیابند، هیچ خط قرمزی برای آنها وجود ندارد و این عبرت بزرگی است که باید به آن توجه داشت.

وی مناسبت‌های شهادت مسلم بن عقیل(ع)، شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی به دست منافقان کوردل، سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران به دست ناو آمریکایی با ۲۹۰ سرنشین بر فراز خلیج فارس، روز قلم، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را گرامی داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین