جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آرزوی استاد پژمان؛ برگزاری مسابقه جهانی موسیقی در لارستان

استاد موسیقی ایرانی، گفت: آرزو دارم به عنوان یک ایرانی زاده لارستان به کمک اهالی موسیقی کشورم مسابقه جهانی به نام و اعتبار حافظ در سرزمین مادری ام داشته باشم….

استاد موسیقی ایرانی، گفت: آرزو دارم به عنوان یک ایرانی زاده لارستان به کمک اهالی موسیقی کشورم مسابقه جهانی به نام و اعتبار حافظ در سرزمین مادری ام داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد پژمان دبیر هنری نهمین جشنواره گروه نوازی استان فارس که در جمع خبرنگاران حوزه موسیقی سخن می گفت با اشاره به برپایی نهمین جشنواره موسیقی استان فارس که به میزبانی شیراز از ۱۱ تا ۱۷ آذرماه برگزار می شود، اعلام کرد: آرزو دارم به عنوان یک ایرانی زاده لارستان به کمک اهالی موسیقی کشورم مسابقه جهانی به نام و اعتبار حافظ در سرزمین مادری ام داشته باشم.

پژمان با تاکید بر اینکه جشنواره گروه نوازی فارس در آینده نزدیک می تواند به شکل سراسری برگزار شود، تصریح کرد: جای این جشنواره در شیراز هست و به جز این شهر نیست زیرا سلیقه در شیراز از درجه بالایی برخوردار است در حالیکه جوانهای این شهر هم سلیقه متفاوتی دارند.

این برگزیده و برنده سیمرغ چند دوره جشنواره بین المللی فجر برای موسیقی فیلم های سینمایی ایران با مثال آوردن از کشور قطر برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال عنوان کرد: آنان برای شناساندن سرزمین خویش میلیونها دلار خرج می کنند تا فرهنگ و داشته های خود را معرفی کنند. در حالیکه کشور ما دارای چهره های بین المللی مانند حافظ و سعدی است که می توانند به آسانی هنرمندان و علاقه مندان این سرزمین را به ایران رهسپار سازند.

نهمین جشنواره گروه نوازی استان فارس از ۱۱ تا ۱۷ آذر امسال در شیراز برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین