جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ارسال 16 میلیارد ریال کمک های مردم لارستان به مناطق زلزله زده غرب کشور

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: کمک های مردم لارستان بزرگ در چند مرحله به ارزش ۱۶ میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، توسط هلال احمر، سپاه…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: کمک های مردم لارستان بزرگ در چند مرحله به ارزش ۱۶ میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، توسط هلال احمر، سپاه و خیرین سخاوتمند این منطقه ارسال شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از این مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال آن در قالب کمکهای  نقدی و ۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال آن غیرنقدی بوده است، افزود: از همان ساعات اولیه زلزله در غرب کشور، ستاد جذب، هدایت و جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان لارستان تشکیل جلسه داد، به طوری که در این مدت  ۲ جلسه در مرکز شهرستان، ۶ جلسه بخشی، ۸ جلسه در سایر شهرهای تابعه و چندین جلسه در مراکز دهستانها برگزار شده است.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان لارستان بار دیگر حماسه حضور خود را در عرصه کمک‌رسانی و یاری هموطنان به نمایش گذاشتند و از همان روز نخست وقوع زلزله در استان کرمانشاه سیل کمک‌های مردمی به سمت پایگاه‌های جمع‌آوری گسیل شد و در این راستا هلال احمر، پایگاه‌های مقاومت بسیج، آتشنشانی، کمیته امداد امام(ره) و بخصوص خیرین سخاوتمند این منطقه نیز همگام با مردم در این امر خداپسندانه مشارکت وصف ناپذیری از خود نشان دادند، تصریح کرد: هلال احمر و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج لارستان همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: در این مدت ۲۲ محموله در چندین مرحله از منطقه لارستان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده است.

عالی ترین مقام دولت در لارستان ادامه داد: این کمک‌ها شامل پتو، زیلو، موکت، چادر، برنج، انواع کنسرو، بخاری، آب معدنی، وسایل بهداشتی،البسه، پلاستیک، مواد غذایی و غیره بوده است.

حسنی با تقدیر از همشهریان عزیز لارستانی، یادآور شد: پایگاه‌های جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی هلال احمر و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در این مدت همچنین رییس و جمعی از کادر درمانی دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی و مسئول eoc و جمعی از دانشجویان این دانشکده نیز به  مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده اند، تصریح کرد: طی اقدامی خیرخواهانه مجمع خیرین سلامت لارستان نیز هزینه ساخت ۳ باب خانه بهداشت آسیب دیده در غرب کشور را  به ارزش ۳ میلیارد ریال متعهد شده اند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه زلزله زده، بیشترین نیاز مردم مصیبت‌زده کمک‌های نقدی، لوازم گرمایشی از قبیل چادر، بخاری، پلاستیک  و کانکس برای اسکان موقت است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین