پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

هفته چهارم تير ماه 1385 شماره 430 (ضرورت توسعه صنايع در لارستان)

 اكنون كه فاز اول كارخانه سيمان لارستان راه‌اندازي شده و پس از سالها بارقه اميدي در دل مردم رنج‌ديده و مظلوم درخشيدن گرفته است بر مسئولين واجب است كه در…

 اكنون كه فاز اول كارخانه سيمان لارستان راه‌اندازي شده و پس از سالها بارقه اميدي در دل مردم رنج‌ديده و مظلوم درخشيدن گرفته است بر مسئولين واجب است كه در توسعه صنايع در منطقه پهناور لارستان اقدام نموده و به اقدام خويش سرعت بخشند.
به عنوان نمونه، راه‌اندازي كارخانه آرد والسي كه حقيقتاً ترجيع‌بند كارهاي عقب‌افتاده شده و هرگاه در مورد صنعت در لار صحبت مي‌شود اين نكته هم بازگو مي‌گردد و مسئولين امر هم كاري كه معضل را حل نمايد انجام نمي‌دهند اميد است صورتجلسه‌ها  وتعهدها عملي شود و مشكلات حل گردد.
سزاوار است اداره صنايع لارستان با مسئول دلسوز و دوست‌داشتني كه دارد در شناسايي نيازهاي صنعتي منطقه اقدام عاجل مبذول داشته و ليستي از صنايعي كه تأمين نياز منطقه لارستان مي‌نمايدتدوين و تحت اختيار سرمايه‌داران منطقه قرار دهند.
ميلاد لارستان آمادگي خويش را جهت چاپ و در صورت لزوم توضيح و تبيين آنها اعلام مي‌نمايد.
 بشتابيم و با توسعه صنايع شغل‌هاي متنوع را ايجاد كنيم و بيكاري كه بلاي جان جامعه است از محيط خويش بزداييم. بديهي است در توسعه صنايع لازم نيست به صنايع سنگين و حجيم روي آوريم هرچند شايد صنايع اصيل و سنگين بهتر باشد اما به خاطر ديربازدهي ممكن است خواهان كمتري داشته باشد لذا از صنايع كوچك هم مي‌توان آغاز نمود.  فعاليت همه‌جانبه، حوصله و كوشش حساب شده مسئولين و سرمايه‌گذاران وسيله رسيدن به مقصود است.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین