سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

آسفالت مسکن مهر، آرزوی ساکنان در حال برآورده شدن

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی لارستان از آغاز عملیات تکمیل آسفالت خیابانهای مسکن مهر قلات خانی شهر لار خبر داد. به گزارش  میلادلارستان و به نقل از…

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی لارستان از آغاز عملیات تکمیل آسفالت خیابانهای مسکن مهر قلات خانی شهر لار خبر داد. به گزارش 

میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان علی اصغر افتخار در خصوص وضعیت مسکن مهر شهر لار عنوان داشت: در شهر لار ۲۱۴۶ واحد مسکن مهر ساخته شده است و طبق قرارداد اولیه منعقده با تعاونی ها ساخت واحدهای مسکن مهر و همچنین آماده سازی شامل اجرای جداول ، تکلبه ، زیرسازی و آسفالت ، اجرای فضای سبز و دفع آبهای سطحی تا مرحله تحویل به شهرداری به عهده تعاونی های مسکن است و تا قبل از این مرحله عملا ماموریت تعاونیهای مسکن به پایان نرسیده است.
 
وی افزود : طی چند سال اخیر اداره کل راه وشهرسازی لارستان در جهت کمک به تامین هزینه های تعاونی های مسکن مهر طی مکاتباتی که با وزارتخانه داشته در چند مرحله موفق به دریافت اعتباراتی در قالب یارانه شده است.
 
. وی ادامه داد : در مسکن مهر قلات خانی شهر لار تا کنون بالغ بر پانزده میلیارد ریال یارانه اختصاص یافته است که در بخش اجرای راههای دسترسی و آسفالت معابر هزینه شده و عملیات دفع آبهای سطحی ان به طول ۳۰۰ متر به زودی اغاز خواهد شد.
 
افتخار افزود : یکی دیگر از اقدامات مهم این اداره کل در زمینه کمک به مسکن مهر قلات خانی تخصیص اعتبار به منظور تکمیل عملیات آسفالت معابر و همچنین تکمیل باند رفت و برگشت ورودی شرقی است که هم اکنون در حال انجام می باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین