یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

هر سه فرماندار لارستان، خنج و گراش بومی هستند

میلاد لارستان: نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث بومی گزینی در پست‌های مختلف و با بیان اینکه تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته ایم، اظهار داشت: هر سه فرماندار لارستان، خنج و گراش بومی هستند و بیشتر روسای اداراتی که از آنجا رفته‌اند سعی شده نیروی بومی جایگزین آن‌ها شود.

میلاد لارستان: نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث بومی گزینی در پست‌های مختلف و با بیان اینکه تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته ایم، اظهار داشت: هر سه فرماندار لارستان، خنج و گراش بومی هستند و بیشتر روسای اداراتی که از آنجا رفته‌اند سعی شده نیروی بومی جایگزین آن‌ها شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر جمشید جعفرپور در نشست با بانوان لارستانی ضمن بیان اینکه کلیه اقدامات صورت گرفته حاصل یک کار تیمی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم بود، اظهارداشت: با توجه به اینکه بررسی‌ها نشان داده شده که انتشار اقدامات صورت گرفته و ارائه آن‌ها به خوبی صورت نگرفته، تصمیم بر طرح جدید برای ارائه گزارش عملکرد گرفته شد که این جلسات نیز بخشی از آن‌هاست.

وی با بیان اینکه وضع قانون یک ریل گذاری است و باید تلاش شود که قانونی وضع شود که زندگی را روان تر کند، افزود: در چارچوب نظارتی باید توجه داشت که اگر افرادی مسئول کار شدند و یا در پست وزارت قرار گرفتد، در صورت تخلف ازچارجوب نظام و ارزش‌ها در رده‌های مختلف اعم از تذکر شفاهی کتبی، سوال و یا استیضاح با او برخورد شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دغدغه مادران نسبت به خانواده و فرزندان بیش از پدران است، گفت: پدران به دلیل مشغله‌های فراوان به اندازه مادران دغدغه فرزندان و خانواده را ندارند گرچه آن‌ها نیز دغدغه دارند اما مادران بیشتر نگران ازدواج، شغل و سایر مواردی که به آینده فرزندان مربوط می‌شوند هستند؛ بنابر این نماینده مردم باید به این مسائل که دغدغه نیمی از رای دهندگان به او بوده نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی مساجد یکی از طرح‌هایی است که آماده ارائه به مجلس است، تصریح کرد: این طرح یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند به بخشی از دغدغه‌های فرهنگی خانواده ها سامان بخشد.

وی با اشاره به بحث بومی گزینی در پست‌های مختلف و با بیان اینکه تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته ایم، اظهار داشت: هر سه فرماندار لارستان، خنج و گراش بومی هستند و بیشتر روسای اداراتی که از آنجا رفته‌اند سعی شده نیروی بومی جایگزین آن‌ها شود.

وی با اشاره به تقاضای درمانگاه تامین اجتماعی در منطقه خاطرنشان کرد: درباره بیماستان و درمانگاه تامین اجتماعی با سه وزیر که از سال ۹۱ با شیخ الاسلام سپس عباسی و بعد از آن هم دکتر ربیعی مذاکره کردیم و تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا سرانجام یک مصوبه برای اولین برای لار در این زمینه دریافت کردیم.

این نماینده مجلس افزود: قرار شد که خیر ساختمان آن را بسازد و دولت تجهیز کرده و مابقی امور را انجام دهد که برای درمانگاه خیر پیدا شده و مسائل فنی آن را در حال اجراست و بیمارستان نیز در حال پیگیری است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین