جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اهداء 5000 ماسک توسط بنیاد نوبهار گراش به شهرهای لار،خنج و اوز

بنیاد نوبهار در طرح برات سلامت، ۵ هزار ماسک به لار، خنج و اوز اهدا کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از گریشنا، بنیاد فرهنگی نوبهار که با فعالیت…

بنیاد نوبهار در طرح برات سلامت، ۵ هزار ماسک به لار، خنج و اوز اهدا کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گریشنا، بنیاد فرهنگی نوبهار که با فعالیت توزیع کتاب و تجهیز کتاب‌خانه‌ها شناخته می‌شود، طی دو ماه گذشته در راستای ایجاد همدلی برای مقابله با بیماری کرونا، مسئولیت جدیدی برای خود تعریف کرده است و بر این مهم متمرکز شده است. این بنیاد فرهنگی تا امروز توانسته است بیش از ۱۰ هزار ماسک و تعدادی اقلام بهداشتی را در شهرستان‌های گراش، لارستان، اوز و خنج توزیع کند.

عزیز نوبهار مدیر بنیاد فرهنگی نوبهار در مورد نحوه توزیع این اقلام بهداشتی که شامل ماسک، الکل، دستکش، مواد ضدعفونی و دستمال کاغذی بوده است، گفت: گروه‌های مختلف در شهرستان‌های گراش، لارستان، خنج و اوز در این زمینه فعال هستند و ما نیز تلاش کرده‌ایم با آن‌ها همراه شویم. به همین منظور۱۵۰۰ ماسک در لارستان، ۱۵۰۰ ماسک در شهر اوز، ۱۳۵۰ ماسک، اقلام بهداشتی و الکل در خنج توزیع شده است. خوشبختانه خیرین زیادی در این شهر‌ها در زمینه رفع نیازهای بهداشتی فعال هستند و این تعداد بخش کوچکی از نیازهای بهداشتی منطقه است که نمادی از همدلی ماست.

بخش دیگری از فعالیت‌های انجام‌شده توسط بنیاد فرهنگی نوبهار اعطای وام قرض‌الحسنه است. نوبهار در این‌باره گفت: ویروس کرونا مشکلات زیادی به ویژه از نظر اقتصادی برای مردم ایجاد کرده است. برای کمک‌های اقتصادی ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده‌ایم که به صورت وام‌های قرض‌الحسنه بدون بهره پرداخت می‌شود. صندوق قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیا گراش به عنوان بانک عامل، این مبلغ را در قالب وام‌های یک و دو میلیون تومانی بدون کارمزد با بازپرداخت ۱۰ ماهه ارائه می‌کند. همچنین ۲۰۰ میلیون تومان نیز به عنوان قرض‌الحسنه در اختیار کارگروه بهداشت گراش و برخی از مراکز خیریه قرار گرفته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین