سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

باقری فرد:اولویتم اتمام جاده های خطرناک و پر رفت و آمد است

میلاد لارستان: مهندس محمد رضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی شهرستان با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش…

میلاد لارستان: مهندس محمد رضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی شهرستان با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان؛علی اکبر نجیب زاده در این دیدار در سخنانی با گلایه مندی از اینکه وضعیت جاده های منطقه لارستان مطلوب نیست؛اظهار داشت: بایستی در این خصوص توجه بیشتری به راه های لارستان اعم از اصلی،فرعی و روستایی شود .

فرماندار ویژه لارستان افزود: در حوزه راه که وارد می شویم هر آدم منصفی که وضعیت جاده ها را مشاهده             می کند؛می گوید به این شهرستان کم لطفی شده است.

معاون استاندارفارس تصریح کرد: ایران سرای من است و هرجای این کشور و استان پهناور که آباد شود خوشحالی برای ماست، ولی جاده جهرم – لارستان ، لارستان- بندرعباس ولارستان- بستک از جاده های پرترافیک کشور محسوب می شود که هنوز نه دوبانده است و نه اتوبانی کشیده شده است. واین عدالت نیست.

علی اکبر نجیب زاده گفت: البته این را هم بگویم، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این ۳۷ سال، برای تمام ایران اسلامی و به خصوص این مناطق کاملا مشهود بوده و خدمات شایسته ای به مردم ارائه شده است و توقع ما این است که در حوزه راه نیز توجه بیشتری شود.

وی در پایان سخنانش از مدیر کل راه و شهرسازی لارستان خواست که در امر شهرسازی نیز با شهرداری های سراسر منطقه لارستان همکاری لازم داشته باشد.

در ادامه مهندس محمد رضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان هم ضمن تقدیر و تشکراز این همه دغدغه ی فرماندار در خصوص جاده های لارستان ، اولویت کاری خود را تسریع در اتمام جاده های خطرناک و پر رفت و آمد بیان کردو افزود:بنده آمده ام که کار کنم و با تمامی امکانات موجودی که در اختیار داریم تمام تلاشم را خواهم کرد که این پروژه ها عملیاتی و اجرایی گردد تا خانواده ها با خیالی آسوده و در جاده ای امن سفر کنند و امنیت قابل قبولی در این مسیر ها بوجود آید.

وی ادامه داد:در این راستا همه بایستی کمک کنند تا این مهم تحقق یابد و بنده هم از طریق وزارتخانه پیگیر جذب اعتبارات برای این جاده ها خواهم بود.

باقری فرد با بیان اینکه اختصاص زمین های مسکن و شهرسازی در راستای ساخت و ساز در امر سرمایه گذاری صورت می پذیرد گفت: اگر سرمایه گزاری بخواهد در منطقه لارستان به انجام کارهای عام المنفعه و یا ایجاد کار ، تولید و اشتغال بپردازد زمین های دولتی با توجه به ضوابط قانونی از طریق مسکن و شهرسازی واگذار می گردد، در غیر اینصورت اگرافراد سودجو و منفعت طلب بخواهند از این طریق و به بهانه امر سرمایه گذاری زمین بگیرند و فقط حصاری به اطراف آن بکشند و زمین مورد نظر را رها  کنند، به هیچ عنوان زمین به چنین افرادی تعلق نمی گیرد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد:شهرداران سراسر منطقه لارستان به سمت سرمایه گذاری درون شهری بروند چرا که این امر به معماری شهری و اقتصاد در شهر کمک می کند و بایستی مبلمان هر شهر درست و زیبا باشد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین