چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در عید سعید غدیرخم

محسن زارع، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، گفت: همزمان با هفته امامت و ولایت، ویژه برنامه های مختلفی با همکاری حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و پایگاه مقاومت…

محسن زارع، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، گفت: همزمان با هفته امامت و ولایت، ویژه برنامه های مختلفی با همکاری حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری، پایگاه مقاومت شهید مجید همنشین فرد و موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) لارستان در سطح شهر برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محسن زارع با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلف اظهار کرد: در «خیابان ساحلی» شهر قدیم لار و همچنین کوچه ها و محله های سطح شهر اقدام به برگزاری سرود میدانی با همکاری پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری کردیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های ما، برگزاری «مسابقه بزرگ غدیر» در سه بخش «عکاسی ویژه نوجوانان، ۹ تا ۱۵ سال»، «مولودی خوانی ویژه نونهالان زیر ۹ سال» و «فضاسازی موضوعی و مفهومی خطبه غدیر برای عموم مردم» با همکاری پایگاه مقاومت شهید مجید همنشین فرد بود که مورد استقبال قرار گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری لار، با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی گفت: برای شناساندن بهتر واقعه ی غدیر و مسئله ی امامت به نسل جوان، مسابقه کتابخوانی «آیات ولایت در قرآن، ویژه افراد ۱۵ سال به بالا» با همکاری موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) لارستان، به صورت آنلاین و تستی برگزار شد.

زارع خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه ها می توان به مسابقه «مشاعره به مناسبت عید غدیر» از طریق واتساپ، و مسابقه ی غدیر «تعریف واقعه ی غدیر به زبان لاری ویژه کودکان ۷ تا ۱۰ سال» با همکاری پایگاه مقاومت خواهران شهید شاکری لار اشاره کرد.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین