جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در لارستان

  رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان گفت: کلاس پرورش زنبور عسل با هدف آشنایی و اشتغال زایی جوانان در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان گفت: کلاس پرورش زنبور عسل با هدف آشنایی و اشتغال زایی جوانان در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی حرفه ای لارستان حجت ایزدمهر در خصوص برگزاری کلاس پرورش زنبور عسل اظهار داشت: در سال گذشته اولین دوره کلاس پرورش زنبور عسل لارستان برگزار شد و خوشبختانه مورد استقبال زیادی از همشهریان عزیز قرار گرفت و در سال جاری با همکاری تعاونی زنبورداران لارستان دوره جدید پرورش زنبور عسل نیز در حال برگزاری است.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این کلاس ها افزود: به واسطه پوشش گیاهی کنار در منطقه و شرایط آب و هوای مناسب برای پرورش زنبور عسل می‌توان زمینه اشتغال جوانان فراهم کرد.

ایزدمهرافزود: با توجه به شرایط بسیار مناسب پرورش زنبور عسل در منطقه طی چند جلسه با مسئولین و فعالان اجتماعی و همچنین مکاتبات با ادارات مربوطه پیشنهاد ساماندهی کاشت درختان بومی به خصوص درختی کنار (سدر)در منطقه داده شده است امیدواریم با کاشت درخت کنار زمینه  استفاده از میوه، برگ ،چوب و همچنین از گل این درخت در اواخر تابستان و اوایل پاییز در جهت پرورش زنبور عسل و تولید عسل کنار استفاده کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین