شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حل مشکل زمین کارخانه آرد لارستان و اختصاص تسهیلات در حال پیگیری است

مسوول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان گفت: موضوعات حل مشکل زمین کارخانه آرد لارستان و اختصاص تسهیلات به این طرح تولیدی در حال پیگیری است. به گزارش میلاد لارستان، در پی…

مسوول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان گفت: موضوعات حل مشکل زمین کارخانه آرد لارستان و اختصاص تسهیلات به این طرح تولیدی در حال پیگیری است.

به گزارش میلاد لارستان، در پی تقاضای برخی از شهروندان برای پیگیری روند ساخت کارخانه آرد در شهرک صنعتی لار و نگرانی و گلایه نسبت به طولانی شدن احداث این واحد تولیدی، خبرنگار میلاد لارستان این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

در این باره معاون امور اجرایی و فنی اداره جهادکشاورزی لارستان با بیان اینکه كارخانه آرد لارستان پيشرفت فيزيكي حدود ٣٠ درصد دارد، گفت: اقداماتی از جمله صدور جواز تاسیس و پیگیری روند اعطای تسهیلات آن از طرف مديريت جهاد کشاورزی لارستان انجام شده است.

سعیدی نژاد افزود: در حال حاضر این کارخانه درگیر مسائل مربوط به واگذاری زمین از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی است.

برای اطلاع از روند واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران این پروژه، خبرنگار میلاد لارستان موضوع را محمدرضا پیمان‌فر مسوول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته زمین مورد نیاز واگذار شده است، گفت: چون ۵ سال از شروع واگذاری زمین گذشته و اما هنوز حتی مجوز ساخت نیز از سوی سرمایه‌گذاران دریافت نشده که به همین سبب، توسط دولت فسخ قرارداد شده است.

مسوول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان افزود: با تلاش مسئولین مجددا تقاضا کردیم که از طریق دادگاه لار و رایزنی فرماندار لارستان، قرارداد بازگردانده شود.

پیمان‌فر با ابراز امیدواری برای حل این مشکل، تصریح کرد:  مقرر شده کار ساخت پروژه همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه حدود ۳ هکتار زمین برای احداث این کارخانه درنظر گرفته شده است، درخصوص پیشرفت فیزیکی کارخانه آرد، خاطر نشان کرد: دیوار دور و سه ساختمان نگهبانی احداث شده و متاسفانه پیشرفت خود ساختمان پروژه آرد صفر است.

مسوول شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از تلاش برای اختصاص وام به سرمایه‌گذاران خبر داد و اضافه کرد: برخی از دستگاه‌های مورد نیاز کارخانه خریداری شده و امید می‌رود روند ساخت آن با همت و پشتکار سرمایه‌گذاران و حمایت مسوولان تا مرحله بهره‌برداری تدوام داشته باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین