پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

وزیر علوم حکم رییس جدید مجتمع آموزش عالی لارستان را صادر کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان را منصوب کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، دکتر محمدعلی زلفی گل…

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان را منصوب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر عبدالکریم افروزه را به سمت سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان منصوب و از زحمات دکتر طاهری به پاس زحمات ایشان طی بیش از ۵ سال ریاست مجتمع تقدیر به عمل آورد.

تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید مجتمع آموزش عالی لارستان در دفتر وزیر علوم تحقیقات و فناوری در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در بخشی از حکم دکتر زلفی گل خطاب به دکتر افروزه آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی آن مجتمع آموزش عالی، از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی بکار گیرید.

گفتنی است دکتر افروزه عضو هیئت علمی و دانشیار رشته فیزیک مجتمع آموزش عالی لارستان و فارغ التحصیل مقطع دکتری ازدانشگاه صنعتی مالزی و متولد سال۱۳۵۴ و اصالتا لارستانی است. وی دارای بیش از ۱۰۰مقاله ISI و کنفراس ملی و بین المللی و دارای ۷ اختراع ملی و ۷ کتاب بین المللی می باشد. سوابق اجرائی ایشان میتوان به مدیریت امور اداری مرکز و همچنین مدیریت نظارت و ارزیابی اشاره کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین