پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فرماندار گراش: ۳۹ شعبه اخذ رای در شهرستان پیش بینی شده است

  فرماندار گراش فارس اعلام کرد:۳۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است. به…

 

فرماندار گراش فارس اعلام کرد:۳۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، محمود طاهرزاده در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: از این تعداد صندوق اخذ رای ۳۱ شعبه ثابت و ۸ شعبه دیگر سیار است.

وی افزود: از تعداد شعب اخذ رای ۳۲ مورد در حوزه شهرگراش و بخش مرکزی و ۷ شعبه دیگر در بخش اَرَد است که از مجموع ۸ شعبه سیار ۶ صندوق در شهر گراش و روستاهای بخش مرکزی و ۲ صندوق در بخش اَرَد پیش بینی شده است.

طاهرزاده بیان کرد: بیش از ۱۱۰۰ نفر در بخش‌های مختلف در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان گراش همکاری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گراش گفت: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان همواره حضوری با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته‌اند، اضافه کرد: تمهیدات لازم در این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین