یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان:

تنها راه رفاه و استقلال کشور مصرف کالای تولید داخل است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان، گفت: تنها راه سعادتمندی، استقلال، بالا رفتن رفاه در جامعه، ایجاد اشتغال و آینده روشن برای جوانان کشور حمایت و مصرف کالای داخلی حتی با کیفیت پائین تر است.

امام جمعه لارستان، گفت: تنها راه سعادتمندی، استقلال، بالا رفتن رفاه در جامعه، ایجاد اشتغال و آینده روشن برای جوانان کشور حمایت و مصرف کالای داخلی حتی با کیفیت پائین تر است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک مبعث رسول خدا(ص)، انتخاب محمد بن عبدالله(ص) به عنوان آخرین پیامبر الهی را بازگشت بشر به فطرت ها دانست و اظهار داشت: در سالیانی که مردم از معارف الهی محروم بودند، خداوند متعال با فرستاده اش راه هدایت و درستی را به بشریت نشان داد.

وی دلیل گسترش انقلاب اسلامی در دنیا را صداقت و ادامه راه پیامبر اکرم(ص) در گفتار و عمل حضرت امام(ره) و امام خامنه ای معرفی کرد و افزود: کشور ما بدنبال آن نیست که مثل عربستان با اتکاء به ثروت یا مانند برخی کشورها با استفاده از زور و تزویر در پی قبولاندن حرف های خود باشند، بلکه آنچه باعث صدور انقلاب اسلامی به جهان شده است، همان ندایی است که رسول خدا(ص) در هزار و چهارصد سال پیش برای بشریت به ارمغان آورد.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه مستکبرین تمام تلاش خود را بکار برده اند تا با ترویج شهوت ها ندای الهی انبیا و اولیای الهی فاصله ایجاد کنند، تصریح کرد: مبنای فکری دشمنان انحراف جوامع انسانی، به زوال کشاندن بشریت است.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگران، خاطر نشان کرد: قشر کارگر در ایام انقلاب و پس از آن در ثبات جمهوری اسلامی همیشه در صحنه بوده اند و با وجود تبلیغات گسترده دشمن، از راه اصلی خود منحرف نشدند و پای نظام ایستادند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید و توصیه به مردم برای مصرف کالای داخلی، ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، مصرف کالای خارجی که مشابه داخلی دارند مطلقاً ممنوع است.

این استاد حوزه و دانشگاه یکی از دلایل پیشرفت و استقلال نسبی کشورهای اروپایی پس از جنگ جهانی دوم را مصرف کالای داخلی توسط مردم آن کشورها دانست و افزود: یک خودرو که در داخل تولید می شود، برای بیش از پنج نفر شغل ایجاد می کند.

وی با ابراز تأسف از رواج روزافزون ورود و استفاده خودروهای خارجی و همچنین لوازم خانگی در کشور، تصریح کرد: هر چه مصرف کالاهای خارجی بیشتر شود، درآمد حاصل از آن باعث ثروتمندتر شدن کمپانی های خارجی می شود و در پی آن این سرمایه ها برای ضربه زدن به ملل اسلامی استفاده خواهد شد.

امام جمعه لارستان تأکید کرد: تنها راه سعادتمندی، استقلال، بالا رفتن رفاه در جامعه، ایجاد اشتغال و آینده روشن برای جوانان کشور حمایت و مصرف کالای داخلی حتی با کیفیت پائین تر است.

حجت الاسلام موسوی با توصیه به صنعتگران برای بالابردن کیفیت اجناس تولید و بهره گیری از علوم نوین برای بالابردن راندمان تولید، بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری می بایست برای جلوگیری از رواج قاچاق با شبکه های سازمان یافته جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با حمایت از صهیونیست ها بدنبال خدعه و اخلال در منطقه مسلمان نشین غرب آسیا بوده و در پی ایران هراسی هستند، گفت: آمریکایی ها وعده های کاغذی دادند و به آن عمل نکردند و این مهم برای جوانانهای ما تجربه خوبی است که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه لارستان با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا برای کشور، ملت و نظام در ظاهر و باطن دشمن است، تصریح کرد: بنا به یکی از سخنرانی های حضرت امام(ره)، در هر جای دنیا که مظلومی باشد ایران اسلامی یاور اوست و هر جای دنیا که ظالمی باشد ملت و دولت ما با آن مقابله خواهد کرد و همین مبنای فکری است که برای غرب خطرناک و زجرآور است.

وی با اشاره به مواضع رئیس جمهور کشورمان درخصوص مصادر ۲ میلیارد دلار از دارائی های ایران توسط دولت آمریکا، افزود: دکتر روحانی از لحاظ حقوقی، این کار یک دزدی آشکار است و از لحاظ سیاسی ادامه خصومت دولت آمریکا علیه ملت ایران دانست.

حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت امام کاظم(ع)، روز جهانی کارگر، روز معلم و شهات شهید مطهری را تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین