پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ماموریت ویژه فرماندار وِیژه لارستان+یک نکته

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری فارس طی سخنانی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید منابع خوبی برای کمک به طرح های سرمایه گذاری در نظر گرفته…

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری فارس طی سخنانی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید منابع خوبی برای کمک به طرح های سرمایه گذاری در نظر گرفته است که بخشی از این منابع از صندوق

توسعه ملی تامین خواهد شد و این منابع در راستای جذب سرمایه گذاری و تامین سرمایه در گردش صنایع نیازمند صرف خواهد شد.

عالیشوندی گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، فرمانداران شهرستان های مختلف استان ماموریت ویژه دارند که دست کم دو طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی را جذب و بر روند امور این طرح ها مدیریت کنند تا به نتیجه برسند.  حیدر عالیشوندی افزود: دستورالعمل تعیین شده از سوی تیم مدیریت ارشد استان فارس برای بهره گیری از همه ظرفیت های سرمایه گذاران داخل استان، خارج استان و ایرانیان مقیم کشور در شهرستان ها و مسوولیت های فرمانداران هر شهرستان در این فرایند، بزودی ابلاغ می شود. وی گفت: اهتمام فرمانداران به نتیجه رساندن این طرح ها و شکوفایی اقتصاد محلی و ملی کمک خواهد کرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا عالیشوندی در ادامه مردم را صاحبان منابع و سرمایه بانک ها خواند و گفت: دولت مصمم است که منابع بانک ها به کمک چرخه تولید و صنعت کشور بیاید چرا که این منابع، سرمایه های مردم کشور هستند و باید در خدمات و فعالیت هایی به کار بسته شود که به بهبود شرایط زندگی مردم کمک کند.

با وجود ۴۴% از حجم سرمایه های بانکی فارس در لارستان بزرگ و نیز سکونت بخش زیادی از اهالی منطقه در کشورهای حاشیه خلیج فارس فرمانداری ویژه لارستان به خوبی می تواند به عنوان عامل اتصال دو حلقه مهم عمل نموده و  از یکسو در جذب این سرمایه ها و از سوی دیگر درحمایت از بخش خصوصی در راستای تعریف طرح های کاربردی نقش خویش را به خوبی ایفا نماید. میلادلارستان این آمادگی را دارد تا در جمع آوری طرح های بخش خصوصی و ارائه پیشنهادات کاربردی را این زمینه به فرماندار محترم در جهت توسعه سریعتر منظقه گام بردارد. همچنین کارگروه نخبگان لارستانی آمادگی ارائه پیشنهادات کاربردی در زمینه توسعه صنایع لارستان در این زمینه خواهند بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین