جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تردد 35% خودروهای سنگین فارس از محور منتهی به لارستان

 میلاد لارستان: مدیرکل راه وشهرسازی لارستانبا اعلام این خبر ، گفت: با توجه به تردد بالای خودروهای سبک و تسنگین از این محور، امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم این جاده…

 جاده های لارستانمیلاد لارستان: مدیرکل راه وشهرسازی لارستانبا اعلام این خبر ، گفت: با توجه به تردد بالای خودروهای سبک و تسنگین از این محور، امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم این جاده به بزرگراه تبدیل شود. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ داریوش نصر درجمع خانواده قربانیان حوادث جاده ای لارستان اظهار کرد:

متاسفانه سالانه شاهد حدود۱۸ هزار کشته و۲۱۰ هزار مجروح براثر حوادث جاده ای در سطح کشور هستیم که متأسفانه سوانح جاده ای سالانه علاوه بر تحمیل خسارات جانی ومالی فراوان بر سلامت روح وروان باز ماندگان نیز تاثیرات مخرب برجا می گذارد.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان افزود: بیشترین تصادف رانندگی درکشور توسط افرادی که نخستین سال اخذ گواهینامه را سپری می کنند رخ می دهد که طبق آمار موجود افراد زیر ۲۹ سال قربانیان اصلی تصادفات جاده ای هستند.

وی تصریح کرد: حوزه استحفاظی اداره کل راه وشهرسازی لارستان به دلیل اینکه در مسیر ترانزیتی شیراز- لار- بندرعباس قراردارد و حدود ۳۵ درصد خودروهای سنگین استان فارس از این محور عبور می کنند لزوم احداث بزرگراه در محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل احساس می شود که امیدواریم با تأمین اعتبار لازم این امر هرچه سریعتر تحقق یابد.

نصر عنوان کرد: در محور لار به سمت جهرم حدفاصل لار به کورده از ابتدای امسال که به صورت چهارخطه افتتاح گردید تاکنون هیچ گونه تصادفی به ثبت نرسیده و می توان گفت آمار تصادفات دراین محور به صفر رسیده است.

وی اضافه کرد: این اداره کل در سال گذشته از نظر کاهش تلفات جاده ای در کشور مقام نخست را کسب نموده ولی با این وجود احداث بزرگراه در جهت کاهش تصادفات در دستورکار این اداره کل قراردارد.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین