جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دولت به تنهایی قادر به حل مشکل ازدواج جوانان نیست

فرماندار شهرستان لارستان گفت:باید از افراد معتمد و گروه های مرجع در ستاد ساماندهی ازدواج جوانان استفاده کرد زیرا دولت به تنهایی قادر به حل مشکل ازدواج جوانان نیست. علی…

فرماندار شهرستان لارستان گفت:باید از افراد معتمد و گروه های مرجع در ستاد ساماندهی ازدواج جوانان استفاده کرد زیرا دولت به تنهایی قادر به حل مشکل ازدواج جوانان نیست. علی اکبر نجیب زاده ، سه شنبه در دومین جلسه

ستاد ساماندهی ازدواج جوانان لارستان بیان داشت: مشاوره در زمینه ازدواج یکی از مسائل مهمی است که باید به آن، قبل، حین و بعد از ازدواج توجه شود.

وی اظهار داشت: آمارها بیانگر این است که وضعیت ازدواج و طلاق در شهرستان لارستان مناسب نیست و بدون شک جلسات ستاد ساماندهی می تواند در کاهش میزان طلاق و افزایش ازدواج نقش موثری داشته باشد اما این مشکل فقط به صورت دولتی و دستوری حل نخواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز در این نشست با اشاره به وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان بیان کرد: وظیفه امور جوانان ، هماهنگی بین دستگاه ها و مشارکت دادن هر چه بیشتر جوانان در فعالیت های اجتماعی است .

عبدالعلی رضایی ادامه داد:باید برای محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فراهم آوردن شرایط ازدواج آسان ، آگاهانه ، به هنگام و پایدار ، برنامه ریزی اصولی انجام و در این زمینه از ظرفیت تمام دستگاه ها استفاده شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان با اشاره به مصوبه ستاد سامان دهی امور جوانان خواستار احصا آمار و اطلاعات جوانان شهرستان لارستان در سه رده سنی ۱۵ تا ۲۰، ۲۰ تا ۲۵ و ۲۵ تا ۳۰ سال شد و گفت:بر اساس این آمار می توان به درستی برنامه ریزی کرد.

در این نشست مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان با همکاری ستاد ساماندهی شهرستان لارستان برای راه اندازی مرکز مشاوره اقدام کند.

 

منبع: ایرنا

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین