جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
همزمان با بزرگداشت روزخبرنگار؛

رئیس خانه مطبوعات فارس به لارستان می آید

در چهارمین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات لار مطالب مختلفی در خصوص برنامه های روز خبرنگار مطرح شده و بحث و تبادل نظر صورت گرفت. به گزارش خبرنگار میلادلارستان در این…

در چهارمین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات لار مطالب مختلفی در خصوص برنامه های روز خبرنگار مطرح شده و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار میلادلارستان در این جلسه که رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیز حضورداشت. فرزادقناعت پور رئیس هئیت مدیره ی این انجمن از روند اجرائی کار انجمن و تثبیت جایگاه واقعی آن در استان و هماهنگیهای مقدماتی انجام گرفته درجهت برنامه های روزخبرنگار،گزارشی را ارائه داد. رفعت حقیقی نیز برای هرچه بهتربرگزارشدن این برنامه وهمکاری درزمینه های مربوطه،اعلام آمادگی نمود.  در ادامه در خصوص برنامه های روز خبرنگار بحث شده و مواردی به تصویب رسید.

مصوبه اول برگزاری کارگاه نیم روزه به میزبانی گراش و اهدای مدارک  به شرکت کنندگان دوره بود. دومین مصوبه نیز ، نشست و گردهمایی مطبوعاتی در روز۱۶ مردادماه  به صورت مجتمع بود که مقرر گردید باحضور زرین چنگ رئیس خانه مطبوعات فارس ومعاون روزنامه ی خبرجنوب وفرماندار ویژه لارستان  و تعدادی ازمسئولین در  لار برگزار گردد.

عشرت جهاندیده ـ خبرنگارمیلاد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین