شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

4عضو هیئت مدیره انجمن عکس لارستان را بشناسید

 جلسه انتخابات هیئت مدیره انجمن عکس لارستان با حضور سید علی اصغر رفعت حقیقی سرپرست اداره ، عکاسان و هنرمندان در محل تالار فردوسی برگزار شد.  رفعت حقیقی در سخنانی…

 جلسه انتخابات هیئت مدیره انجمن عکس لارستان با حضور سید علی اصغر رفعت حقیقی سرپرست اداره ، عکاسان و هنرمندان در محل تالار فردوسی برگزار شد.  رفعت حقیقی در سخنانی کوتاه ، با بیان اینکه بسیاری ازعکاسان مطرح دنیا ، کار خود را با یک دوربین ساده دستی در عبور و مرور از

خیابان ها آغاز كرده اند گفت : برگزاری این انتخابات سرآغاز شروع فعالیت های  بیش از پیش عکاسی در سطح لارستان است .  وی افزود : هیئت مدیره انتخاب شده باید به صورت علمی و تخصصی و دور از حواشی بتواند در یک سال پیشه رو سطح توانایی اعضاء را افزایش دهد .

سرپرست اداره با بیان جمله ای از دیوید جولیان ازعکاسان بنام دنیا که” به دنبال روش و سبكى بروید كه آرام آرام در روحتان بنشیند و چشمانتان را آموزش دهد تا فقط عكس هایى را بگیرد و ببیند كه «شما» مى خواهید” به سخنان خود پایان داد .

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، سجاد آریان از اعضا هیئت موسس نیز پس از آن به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های ۹ ماهه اخیر هیئت موسس و عضو گیری پرداخت . در ادامه ۱۳ نامزد اين انتخابات يعني عبدالعلی حدادیان ، مسلم ابراهیمی ، مسعود جعفری نژادان ، سیدکامران علوی ، رسول یگانه ، مجتبی دادآفرید ، مهدی ابراری ، ساحل حدادیان ، مهجبین محرابی ، مرضیه شمس ، کوکب کاکلی ، راحله رهسپاری و ساجده کاظمی لاری  به ارائه سوابق، اهداف و برنامه های آینده خود پرداختند. البته در این جلسه ساحل حدادیان به نفع  مهجبین محرابی و مسعود جعفری نژادان به نفع مسلم ابراهیمی از انتخابات کناره گیری کردند .

سپس  رای گیری آغاز و ۵۲ نفر از عکاسان مجاز به شرکت در این انتخابات،  رای خود را به صندوق انداختند که پس از قرائت آرا، به ترتیب عبدالعلی حدادیان ، مسلم ابراهیمی ، رسول یگانه و مهجبین محرابی با  اخذ اکثریت آراي شرکت کنندگان به عنوان اعضا هیئت مدیره انجمن عکس لارستان انتخاب شدند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین