شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فتنه88معیار سنجش مسئولین و جناح هاست

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان در بیانیه ی در خصوص روز نهم دی ماه به ضرورت موضع صریح و شفاف بعضی مسئولین در خصوص فتنه ی سال…

فتنه ی 88 معیار سنجش مسئولین و جناح هاست/ نهم دی ماه تلنگری است برای شخصیت هایی که همچنان خویش را موظف به جهت گیری نمی دانندشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان در بیانیه ی در خصوص روز نهم دی ماه به ضرورت موضع صریح و شفاف بعضی مسئولین در خصوص فتنه ی سال ۸۸ منتشر نموده است.

 

 

 

بسم الحق …

قال امیرالمؤمنین علی (ع): «فتنه ها بر محور و پایه های خود ایستاده است، پس به سوی امیر و فرمانده و امام خود بشتابید.»
نهج البلاغه . نامه ۱

در ایامی که از جبهه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تروریستی بر ملت و امت ایرانی – اسلامی مان هجوم آورده اند، گروهی بازیچه ی دست دشمنان قسم خوردۀ این انقلاب، خود را در نقش عروسک خیمه شب بازی ساکنین کاخ سفید و پنتاگون جای دادند.

خیانتی که چهره ی خواص بی خاصیتی را بر خیل مردم بصیر و ولایت مدار این مرز و بوم عَیان کرد؛ همچون نقابی که به محض کنار رفتن باطنی کِدِر را بر ملاء خواهد ساخت.

فتنه ی ۸۸ ، تلخ تر و خسارت بار تر از آنچه بود که پس از گذشت تنها ۵ سال، به بادی از فراموشی بگیریم !

دندان های به طَمَع تیزشده ی سران جنایتکار آن، خون آلود تر از آن است که حال با لبخندی مصنوعی و صلح جویانه از یاد هایمان پاک شود …

بسیج دانشجویی لارستان، همصدا با تمامی دانشجویان مؤمن و انقلابی اعلام میدارد که در هر شرایطی، پاسداری از انقلابِ بنا نهاده شده به دستان امام روح الله (ره) را بر هر مصلحتِ خود ساخته ی دیگری تشخیص خواهد داد.

نهم دیماه، هم جشن بصیرتی برای مردم ولایت مدار و شهید پرور لار است و هم تلنگری به افراد و شخصیت هایی که همچنان خویش را موظف به جهت گیری نمیدانند.

دانشجویان بسیجی لارستان، این روز با شکوه را فَخر خود و ملت خود می داند و در کنار این غرور ملی، مجدداً بر این نکته تأکید خواهد داشت؛
« فتنه ی آمریکایی – اسرائیلی ۸۸ که توسط افراد و جریانی معلوم الحال در داخل صورت پذیرفت، کمآکان به عنوان معیار سنجش، و خط کشی برای اندازه گیری بصیرت افراد، مسئولین و جناح ها هست و خواهد بود. »

از این رو، سران و دست انکاران و حامیان این نوع تفکر – که همان تفکر براندازی هست – را به هیچ عنوان در کِسوت مسئول و مدیریرت شهرستان بر نخواهد تافت؛ بلکه در مقابل اینگونه خیانت ها، صراحتاً جبهه گیری خواهد کرد.

لذا ادامه دهندگان راه شهدا و فدائیان ولایت بی هیچ ملاحظه ای، شدیداً خواهان و پیگیر موضع گیری و مرزبندی با روسیاهان فتنه خواهد بود.

به امید ظهور صاحب و امام عصرمان، مهدی (عج)
والسلام …

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین