شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توانمندی لارستان در تبدیل به منطقه مهم اقتصادی کشور

معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به ظرفیت  اقتصادی لارستان طی سخنانی اظهار داشت: لارستان توانایی این را دارد که به یک ‌قطب اقتصادی فعال و سودآور برای…

معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به ظرفیت  اقتصادی لارستان طی سخنانی اظهار داشت: لارستان توانایی این را دارد که به یک ‌قطب اقتصادی فعال و سودآور برای منطقه و استان تبدیل شود. علی‌اکبر

نجیب‌زاده با اشاره به حضور خیران لارستان در تمام  زمینه‌ها برای کمک به دولت اظهار داشت: یک خیر لارستانی برای ساخت ورودی شهر خود مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اهدا کرده است. نجیب‌زاده بابیان عدم رضایت از راه‌های شهرستان لارستان تصریح کرد: راه‌های شهرستان لارستان به‌ویژه راه‌های روستایی مناسب نیست و باید هرچه سریع‌تر برای بهسازی این مسیر‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به مشکلات عمده‌ روستا‌ها و بخش‌های شهرستان لارستان عنوان کرد: مشکل راه و کمبود منابع‌ آب در منطقه از مهم‌ترین مشکلات مردم شهرستان لارستان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

وی با اشاره به مشکلات پیشروی منطقه ویژه اقتصادی لارستان تصریح کرد: امید است هرچه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود و شاهد آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان باشیم.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اهمیت جذب بخش خصوصی در توسعه لارستان افزود: لارستان ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه بخش خصوصی را دارد اما باید در ابتدا بستر مناسب برای ورود بخش خصوصی از سوی دولت ایجاد شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی لارستان می‌تواند در آینده به یک منطقه اقتصادی مهم در کشور تبدیل شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین