شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فاصله گیری هنر از کارهای ارزشی از زبان هنرمند لارستان

سید علی مومن هنرمند برجسته شهرمان که آثار  نمایشگاه مناظری از بهشت به دست پرتوانش خلق شده طی سخنانی بیان داشت: احساس می شد جامعه کنونی هنری ما، قدری از…

سید علی مومن هنرمند برجسته شهرمان که آثار  نمایشگاه مناظری از بهشت به دست پرتوانش خلق شده طی سخنانی بیان داشت: احساس می شد

جامعه کنونی هنری ما، قدری از هنرهای ارزشی فاصله گرفته است و بنده خواستم با این کار، هنر در خدمت کارهای ارزشی قرار بگیرد که شاید برای آخرتم توشه ای ذخیره کرده باشم.

وی افزود: با این هدف، تصمیم گرفتم ” خواستم با این کار، هنر در خدمت کارهای ارزشی قرار بگیرد “ پرتره شخصیت های والایی که با امام عصر (عج) در ارتباط بوده به همراه بیوگرافی این عزیزان در قالب نقاشی به تصویر بکشم که امیدوارم این کار ناچیزم مورد توجه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه قرار بگیرد.

 به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، این هنرمند چیره دست در پایان از شهرداری لار، دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرهنگسرای مرتضوی و دوستان هنری خود که در برپایی نمایشگاه وی را یاری رسانده اند تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این نمایشگاه ۳۰ تابلو هنری از ۱۲ دی ماه جاری تا ۲۵ همین ماه در محل هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین