چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بقعه امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان نورافشانی می‌شود

ئیس اداره اوقاف لارستان از برگزاری مراسم جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقعه امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان به‌همراه نورافشانی خبر داد. خیرالله محمودی اظهار داشت: در روز عید…

ئیس اداره اوقاف لارستان از برگزاری مراسم جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقعه امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان به‌همراه نورافشانی خبر داد. خیرالله محمودی اظهار داشت: در روز عید غدیر، مردم لارستان در این حرم مطهر گردهم می‌آیند.

وی با بیان اینکه عید غدیر روز وحدت دنیای اسلام و افتخار مسلمانان است، گفت :رسول مکرم اسلام(ص) به امر الهی، نظام اسلامی را پایه‌گذاری كرد و در روز غدیرخم حضرت امیرالمؤمنین(ع) را به عنوان جانشین و امام امت اسلامی و مروج مکتب اسلام بعد از خود معرفی و منصوب کرد.

محمودی افزود: به میمنت این شب بزرگ، جشن عید غدیر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ولایتی‌نسب و قصیده‌خوانی اشکان عسکری و دیگر برنامه‌های متنوع، همزمان با نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر میرعلی‌بن الحسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل ازایکنا وی همچنین از نورافشانی این بقعه متبركه خبر داد و گفت: حرکت کاروان شادی از سمت مسجد جامع لارستان به طرف امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) و گل افشانی ضریح مطهر از دیگر برنامه‌های این شب است.

رییس اداره اوقاف لارستان بیان كرد: همچنین در روز عید غدیر و بین نمازهای ظهر و عصر مراسم قصیده‌خوانی توسط سید محمد واعظ برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین